//
کدخبر: ۲۹۰۷۵۰ //

جعفرپور:هدف اول صنعت فولاد صعود به مرحله دوم است

مهدی جعفرپور مدافع با اخلاق و سابق تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت:

جعفرپور:هدف اول صنعت فولاد صعود به مرحله دوم است

جعفرپور بازیکن با اخلاق و سابق تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده و در اولین تجربه مربیگری خود به کادر فنی تیم صنعت فولاد کوهستان اصفهان اضافه شده است.

جعفرپور در گفتگویی کوتاه و مختصر با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیم صنعت فولاد و اهداف این باشگاه گفت:

در اولین تجربه مربیگری خود در خدمت تیم شهرم صنعت فولاد کوهستان هستم و امیدوارم بتوانم تجربیات خوبی را از حضور در این تیم کسب کنم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی در خصوص شرایط تیم صنعت فولاد اظهار داشت: در خصوص شرایط تیم باید بگویم که در حال حاضر دوران بدنسازی را طی میکنیم و آرام آرام به کارهای تیمی میرویم و کارهای تاکتیکی را مرور میکنیم ، امیدوارم با بازیکنان خوبی که جذب کردیم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و در اقدام اول بتوانیم به مرحله دوم لیگ دسته سوم و در ادامه به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

مدافع سابق تیم پرسپولیس ادامه داد : امیدوارم این مریضی کمتر ما را اذیت کند ، زیرا بعضی از بازیکنان درگیر این مریضی شدند و این مریضی آنها را عقب میاندازد ، و آرزوی سلامتی دارم برای تمام انسان ها و بخصوص مردم خوبمان ایران

جعفرپور در پایان نیز گفت : رابطه خوبی با رسانه ها دارم و استقبال میکنیم و امیدوارم رسانه ها به تیم ما نگاه ویژه ایی داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان