//
کدخبر: ۳۱۸۸۵۲ //

آقای گل‌های سابق لیگ برتر در آستانه جدایی!

دو مهاجم خارجی با کیفیت لیگ برتر در آستانه جدایی از تیم‌های خود قرار دارند.

آقای گل‌های سابق لیگ برتر در آستانه جدایی!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های استقلال و سپاهان جمعه در ایستگاه پایانی لیگ بیستم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند تا شاهد دیداری جذاب بین دو تیم پرافتخار کشور باشیم. این دو باشگاه همواره از بازیکنان خارجی با کیفیت در ترکیب خود بهره گرفته‌اند و این فصل هم هر کدام ۲ بازیکن خوب در ترکیب خود داشتند.

خبر‌های اخیر حاکی از این است که کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان و شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال در آستانه جدایی از تیم‌های خود قرار دارند. این دو بازیکن که جزو خارجی‌های با کیفیت تاریخ لیگ ایران هستند سابقه آقای گلی در لیگ برتر خلیج فارس را در کارنامه دارند.

کی‌روش استنلی مهاجم ۳۲ ساله برزیلی که سال‌ها در تیم‌های متوسط برزیل توپ زده بود، در فصل ۹۷-۹۶ لیگ برتر به ذوب آهن پیوست و با عملکرد خوبش فصل بعد راهی تیم سپاهان شد. کی‌روش در لیگ هجدهم با ۱۶ گلی که به ثمر رساند به همراه هموطن خود لوسیانو پریرا آقای گل لیگ برتر شد. وی در لیگ بیستم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در ۱۷ بازی تنها یک گل به ثمر رساند و با درخشش خیره کننده سجاد شهباززاده عملاً به نیمکت نشین تیم اصفهانی تبدیل شد. سپاهان که از حالا در حال بستن تیمی برای فصل بعد است، قصد تمدید قرارداد استنلی را ندارد و او پس از ۴ فصل توپ زدن در فوتبال اصفهان باید به فکر تیمی جدید باشد.

شیخ دیاباته مهاجم ۳۳ ساله اهل مالی که سابقه بازی در تیم‌های بوردو، متز و بنونتو در سطح اول فوتبال اروپا را داشت، با نظر آندره‌آ استراماچونی به تیم استقلال پیوست و در اولین فصل از حضور خود در فوتبال ایران، با ۱۵ گل در لیگ نوزدهم به عنوان آقای گلی رقابت‌ها رسید و بین هواداران آبی بسیار محبوب شد.

شیخ در لیگ بیستم حواشی زیادی به همراه داشت و در مقطعی با محمود فکری به مشکل خورد و در ادامه فصل به دلیل عدم دریافت مطالباتش از استقلال شکایت کرد. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی او با ۵ گلی که در لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساند امید هواداران را زنده نگه داشت، اما در ادامه لیگ هر بازی یا غایب بود و یا ناآماده. دیاباته جمعاً در ۱۳ بازی لیگ برتر به میدان رفت و تنها ۲ گل به تراکتور زد. چند روز پیش احمد مددی رسما در تلویزیون اعلام کرد دیاباته برای فصل بعد در تیم ما حضور ندارد.

آقای گل‌های دو فصل اخیر لیگ ایران در بازی حساس استقلال – سپاهان شانس پایینی برای بازی کردن و یک خداحافظی پایانی با تیم‌هایشان دارند و باید دید سرنوشت آنها در چه تیمی رقم خواهد خورد.

پیش از این هرویه میلیچ با ترک ایران جدایی خود را قطعی کرده بود، اما سپاهان قصد دارد قرارداد گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود را تمدید کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان