//
کدخبر: ۳۱۸۷۲۴ //

اعتماد دوباره سرمربی استقلال به جوانان مقابل سپاهان

سرمربی استقلال قصد دارد در بازی با سپاهان هم از بازیکنان جوان تیمش در ترکیب استفاده کند.

اعتماد دوباره سرمربی استقلال به جوانان مقابل سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال در شرایطی مقابل نساجی مازندران به برد 3 بر یک در قائمشهر رسید که در ترکیب این تیم تعداد زیادی از بازیکنان جوان به میدان رفتند و فرهادمجیدی تصمیم گرفت به برخی ستاره هایش استراحت بدهد.

نکته قابل توجه اما عملکرد خوب این بازیکنان جوان نظیر سینا خادم پور، متین کریم زاده و ... در میدان حساس و سخت قائمشهر بود. در روزهایی که ستاره های استقلال نسبت به مشکلات مالی بسیار ناراحتند و قبل از بازی هم حاضر به انجام تمرینات نشدند، حالا فرصت مناسبی مهیا شده تا بازیکنان جوان بتوانند با حضور در ترکیب توانایی هایشان را نشان بدهند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه استقلال در جام حذفی رقابت های حساسی دارد و برای قهرمانی در این مسابقات تلاش می کند، فرهاد مجیدی نمی خواهد بازیکنانش خسته شوند. از این رو سرمربی استقلال از دو هفته پیش تصمیم گرفته به تناوب به برخی بازیکنان اصلی استقلال استراحت بدهد تا آنها برای دیدارهای حذفی آماده باشند.

از این رو با توجه به اینکه رتبه سومی استقلال در لیگ برتر دستخوش تغییر نخواهد شد، مجیدی قصد دارد برای بازی با سپاهان هم از وجود جوانان در ترکیب تیمش بهره بگیرد. با این رویه پیش بینی می شود فرهاد در مصاف با سپاهان نیز بار دیگر از نفرات جوان در ترکیب تیمش استفاده کند و احتمالا شاهد ترکیب متفاوتی از استقلال در دیدار روز جمعه با طلایی پوشان باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان