//
کدخبر: ۳۱۸۷۸۵ //

فدراسیون دست از سر مربیان برنمی دارد!

عدم حضور فرهاد مجیدی در کنفرانس های خبری برای سرمربی آبی پوشان دردسرساز شد و فدراسیون از او درخواست دفاعیه کرد.

فدراسیون دست از سر مربیان برنمی دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 عدم حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست های خبری به مسئله ای چالش برانگیز میان سازمان لیگ و تیم های لیگ برتری تبدیل شده است که در آخرین مورد آن، فیروز کریمی مربی تراکتور با اعتراض به این موضوع، صحبت هایی را مطرح کرد که باعث محرومیت او شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال یکی از کسانی است که خیلی کم پیش می آید در نشست های خبری پیش از بازی های تیمش شرکت کند و معمولا او یکی از دستیاران خود را به کنفرانس خبری می فرستد و پس از پایان تعداد اندکی از بازی ها نیز باز هم در این نشست ها حضور پیدا نمی کند ولی امسال مجیدی در بخش اعظم نشست های پس از بازی های استقلال حاضر شد.

حالا عدم حضور مجیدی در این کنفرانس های خبری برای مربی آبی ها دردسر ساز شده است. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: بر اساس گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر نقض مقررات پیرو عدم حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل تیم نفت مسجد سلیمان از مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر، مجیدی و باشگاه استقلال ظرف مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا دفاعیات خود را به صورت مکتوب به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

باید دید واکنش مجیدی و مدیران استقلال نسبت به عدم حضور مجیدی در نشست های خبری چه خواهد بود. آبی پوشان در رقابت های لیگ قهرمانان نیز به دلیل عدم حضور مجیدی در یکی از نشست های خبری، جریمه شدند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان