//
کدخبر: ۳۱۸۷۲۳ //

پیکان از ثبت رکورد جدید باز ماند

تیم پیکان تهران در صورت 6 گله کردن ماشین سازی رکورد بهترین برد فصل را به تنهایی از آن خود می کرد.

 پیکان از ثبت رکورد جدید باز ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

هرسال در رقابت های لیگ برتر فوتبال معمولا چند مسابقه با نتایج عجیب و بردهای پرگل به پایان می رسد که این موضوع در لیگ بیستم در هفته های پایانی رقم خورد. در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرسپولیس با برد 5 بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز بهترین برد فصل را از آن خود کرد.

با این که به نظر می رسید این رکورد برای سرخپوشان تا پایان فصل باقی بماند، اما پیکان که در این فصل معادلات زیادی را برهم زده است، این رکورد را نیز برای پرسپولیسی ها خراب کرد. پیکانی ها روز یکشنبه در تبریز مقابل ماشین سازی به میدان رفتند و آنها نیز مثل پرسپولیس 5 بار دروازه حریف خود را باز کردند.

نکته قابل توجه اینکه اگر پیکانی ها از موقعیت های خود در دقایق پایانی استفاده می کردند و یک گل دیگر می زدند، بهترین برد فصل را برای خود رقم می زدند اما حالا آنها به صورت مشترک با پرسپولیس رکورد بهترین پیروزی فصل را در اختیار دارند.

پیکان تهران در لیگ بیستم با هدایت مهدی تارتار روزهای خوبی را سپری کرده است. خودروسازان که در سال های گذشته معمولا در کورس سقوط بودند، امسال توانسته اند 40 امتیاز تا هفته ماقبل پایانی بیندوزند و در رده هفتم جدول قرار بگیرند. اتفاقی که برای پیکان که از بازیکنان بسیار جوان استفاده می کند و هزینه اندکی انجام داده، فوق العاده محسوب می شود.

موفقیتی که پیکان در لیگ برتر امسال کرده نشانگر اتحاد و همدلی است که از مدیریت باشگاه یعنی اکبر محمدی که خودش یک مدیر فوتبالی محسوب می شود تا مهدی تارتار به عنوان یک مربی باتجربه و موفق و کادرفنی و اجرایی و بازیکنان به وجود آورده اند.

پیکان در هفته پایانی لیگ برتر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و با توجه به اینکه سرخپوشان در کورس قهرمانی هستند، این بازی حساسیت ویژه ای برای مهدی تارتار و شاگردانش دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان