//
کدخبر: ۳۱۸۶۶۰ //

خراب شدن جشن نساجی مقابل استقلال

تک‌گل مهاجم نساجی مقابل استقلال با سه گل پاسخ داده شد.

خراب شدن جشن نساجی مقابل استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

نساجی مازندران در دور برگشت نتایج متفاوت و درخشانی کسب کرد که قبل از دیدار با استقلال هم روند خوبی داشت و توانست بقای خود در لیگ برتر را قطعی کند، اما با وجود اینکه آنها دیشب هم می‌توانستند با گلزنی کریم اسلامی به امتیاز برسند، در کسب این مهم ناکام ماندند.

کریم اسلامی که در نیم‌فصل دوم یکی از ستاره‌های نساجی محسوب می‌شود و سه گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۷ بازی شب گذشته برابر استقلال هم ارسال خوب محمود قائدرحمتی را با جای‌گیری مناسب تبدیل به گل کرد تا تیمش را برخلاف انتظار از استقلال پیش بیاندازد و شادی را به قائم‌شهر بیاورد.

اسلامی پس از گلزنی در دومین هفته پیاپی جشن گل را همراه با دیگر همبازیانش در کنار خط طولی زمین انجام داد ولی گل او تا پایان نیمه اول و مسابقه پابرجا نماند و استقلال توانست سه بار این گل را پاسخ بدهد.

مهاجم با تجربه نساجی که در جریان مسابقه هم خطاهای متعددی در زمین استقلال گرفت و باعث می‌شد مدافعان حریف عقب بمانند، یک موقعیت عالی هم در نیمه دوم برای شاهین ثاقبی به وجود آورد، در نهایت با افسوس از گلی که در این مسابقه امتیازی برای نساجی به همراه نداشت، زمین را ترک کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان