//
کدخبر: ۳۱۸۴۳۱ //

سرمربی مس رفسنجان: تاکنون یک پنالتی هم برای ما نگرفته‌اند

مربی مس رفسنجان گفت امیدوار است تیمش برابر پدیده به ۳ امتیاز برسد.

سرمربی مس رفسنجان: تاکنون یک پنالتی هم برای ما نگرفته‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده اظهار کرد: امیدوارم بازی کیفیت لازم را داشته باشیم . این بازی آخرین بازی خانگی ما است و امیدوارم از فصل بعد در چمن طبیعی بازی کنیم و امیدوارم با کمک مسوولان استانی با قدم گذاشتن به سمت حرفه‌ای بودن این مشکل را حل کنیم تا به اهداف بعدی برسیم.

او ادامه داد: متاسفانه کریم‌زاده و اسلامی‌خواه را به دلیل مصدومیت و جعفری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. کلا مربی نیستم که درباره داوری صحبت کنم اما مس رفسنجان تیمی است که در حق آن اجحاف‌های زیادی شده است. خطای جعفری در بازی پیش حتی کارت هم نداشت، چه برسد به کارت قرمز. ما این حق را به کمیته داوران می‌دهیم که بخواهد از داوران جوان برای تجربه‌اندوزی استفاده کند اما انصاف را هم باید رعایت کنند.

ربیعی اضافه کرد: مس رفسنجان در این فصل ۲۹ بازی رسمی انجام داده و تاکنون یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است. یک پنالتی اگر برای ما کرفته می‌شد، حتی تا رده‌های بالا هم می‌آمدیم زیرا اختلاف امتیاز در بین تیم‌های چهارم تا هفتم ۴ یا ۵ امتیاز است. در بازی پیش، حسن جعفری به ناحق اخراج شد و همین باعث شد بازی کم موقعیتی را در برابر صنعت نفت شاهد بودیم. امیدوارم با همه این کمبودها، بتوانیم در دیدار فردا برنده باشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان