//
کدخبر: ۳۱۸۴۲۱ //

الهامی: بازی با استقلال سخت و تاکتیکی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید بازی تیمش برابر آبی‌پوشان پایتخت "سخت و تاکتیکی" خواهد بود.

الهامی: بازی با استقلال سخت و تاکتیکی خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما در یک شرایط خوب به تیم استقلال، پر افتخارترین تیم ایران در آسیا  رسیدیم. این تیم در هفته‌های اخیر توانسته است به جایگاه اصلی‌اش برسد. امیدوارم این تیم در ادامه راه خود موفق باشد. ما هم نساجی هستیم و من فکر می‌کنم بازی سخت و تاکتیکی را شاهد خواهیم بود. دو تیم کسب سه امتیاز این بازی را مهم می‌دانند و امیدوارم تیمی که شایسته است، پیروز میدان باشد.

او ادامه داد: ما چه ۱۰ نفر یا ۱۱ نفر و یا ۲۰ نفر باشیم، با تمام قوا بازی می‌کنیم. تیم ما دستخوش تغییرات شده است و ممکن است در بازی فردا هم دچار تغییراتی شود. در مورد اینکه چه تیمی برای فصل آینده بسته شود، بستگی به شرایط دارد ولی اگر من سرمربی تیم بمانم، به قول‌های خود پایبندم و بازیکنان امید ما می‌توانند در جمع بزرگسالان باشند و در رده‌های پایه هم بازیکن جذب خواهیم کرد. من اعتقاد زیادی به آن‌ها دارم و آینده‌دار هستند.

الهامی در پایان گفت: رتبه من برای نساجی در پایان فصل، اتحاد و همدلی تیم است. ما تا الان همین رتبه را داشتیم و تیم ما بازی به بازی پیش رفته است و امیدوارم از شخصیت نساجی دفاع کنیم و نتایجی کسب کنیم که لایق هواداران باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان