//
کدخبر: ۳۱۸۴۱۲ //
سرخ علیه سرخ

فیروز، نقشِ اول سکانسِ ماقبلِ پایانی لیگ بیستم

از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ‌برتر، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌‌ها، دو تیم پرسپولیس و تراکتور در جدالی سرنوشت‌ساز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


فیروز، نقشِ اول سکانسِ ماقبلِ پایانی لیگ بیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس تراکتور، همیشه از آن جدال‌های تماشایی فوتبال ایران بوده و خواهد بود، اما اینبار، جدا از تمام حساسیت‌ها و جذابیت‌های همیشگی، مسیرِ گِلات سرخ‌ها، بدون شک از تبریز خواهد گذشت.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است، از طرفی جنگِ کسب جامِ بیستم، میان پرسپولیس و سپاهان و از طرفِ دیگر رقابت‌ تراکتوری‌ها برای کسبِ سهمیه لیگِ قهرمانان آسیا، می‌تواند به تمامِ آن جذابیت‌های همیشگی دیدار این دو تیم، بیافزاید.

پرسپولیس پس از شکست در دربی حذفی پایتخت، ماشین سازان را گلباران کرد و برای تقابل با تراکتوری‌ها، از شرایط خوبی برخوردار است و به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کند، از طرفی شاگردان فیروز کریمی، با شکستِ آلومینیوم حالا بیش از قبل به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شده‌اند و آن‌ها هم برای کسب این سه امتیاز پای به این دیدار خانگی خواهند گذاشت.

پیروزی پرسپولیس در برابر یارانِ فیروز، می‌تواند نیمی از مسیرِ پُرپیچ و خمِ کسب قهدمانی لیگ را طی کند و با خیالی آسوده، شاگردان گل‌محمدی را راهی دیدار با پیکان کند، اما لغزش در برابر تراکتور، می‌تواند به قیمت از دست دادن جام باشد و در صورت کسب پیروزی سپاهان در شهرآورد اصفهان، مسیرِ جام از تهران به اصفهان تغییر دهد.

بهرحال این دیدار برای هر دو تیم بسیتر حیاتی است و کسب نتیجه یا عدم نتیجه‌گیری در این دیدار مهم، می‌تواند سرنوشت آن‌ها را در پایانِ فصل رقم بزند، در نهایت باید دید آیا پیروزِ جدال یحیی و فیروز که خواهد بود، آیا بازم کریمی گربه سیاهِ سرخ‌ها می‌شود، یا این‌بار تراکتور کم‌مهره و نچندان مدعی این فصل بازهم حریفِ سرخ‌های تهرانی نخواهد بود.

به قلم محمدرضا ولی‌زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان