//
کدخبر: ۳۰۴۸۷۰ //
ارتش با روحیه گاندوها میزبان برزیلی های لیگ برتر

دوئل حسینی و پورموسوی در فولاد شهر اصفهان/جنگ هافبک های تعیین کننده رقابت هفته نوزدهم

رقابت نفس گیر برای ثبات بخشیدن به جایگاه مناسب در جدول لیگ برتر میزبان اصفهانی را محکوم به پیروزی و مهمان زرد پوش آبادانی را تشویق به امتیاز به سوغات بردن از اصفهان میکند.


دوئل حسینی و پورموسوی در فولاد شهر اصفهان/جنگ هافبک های تعیین کننده رقابت هفته نوزدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

 از هفته نوزدهم دهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج همیشگی فارس 14 فروردین ماه ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دو تیم ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

 این دیدار در شرایطی انجام خواهد شد که ذوب آهن در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت ها و صنعت نفت در رده هفتم آن می باشد، ذوب آهن اصفهان هفته هجدهم را با شکست در مقابل پیکان و صنعت نفت با تساوی بدون گل در برابر پدیده خراسان پشت سر گذاشته و هر دو تیم با امید به کسب امتیاز مناسب در این دیدار در مقابل هم صف آرایی میکنند.

 ذوب آهن اصفهان در تعطیلات نوروزی در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و این موضوع میتواند انگیزه فوق العاده برای بازیکنان این تیم باشد، مجتبی حسینی که از ورودش در رقابت‌های لیگ برتر از چهار دیدار ۶ امتیاز به دست آورده در کوران رقابت پایین جدول با نساجی مازندران قرار گرفته است، شرایط این تیم ریشه دار در جدول لیگ برتر خوب نیست اما ذوب آهن اصفهان از لحاظ روحی و شرایط تیمی در حالت قابل قبولی قرار دارد و مدیریت و کادر فنی این تیم امیدوار است که با نتیجه گرفتن در هفته آتی از رتبه های پایین جدول رهایی یافته و به رده های میانه جدول لیگ برتر دست پیدا کنند.

 در سوی دیگر این دیدار پورموسوی مربی کاربلد صنعت نفت که بعد از تساوی بدون گل در مقابل پدیده صحبت های تندی در رابطه با عدم توجه مسئولین برای جذب نفرات در نقل و انتقالات و جذب بودجه مناسب انجام داد در شرایطی به اصفهان می آید که بعد از چهار روز تعطیلی در ایام نوروز اردوی را لحاظ نمود که در آن با پیروزی در مقابل استقلال خوزستان و تمرینات مناسب شرایط تیم آبادانی را بسیار خوب ازآن کرده است. دو تیم بدون محروم در این هفته از رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

 رقابت سبزپوشان اصفهان و صنعت نفت آبادان در فولاد شهر اصفهان از جهتی جذابیت های خاص خودش را دارد که نقطه قوت هر دو تیم کمربند هافبک آنها می باشد بازیکنان تاثیر گذار و تعیین کننده در میانه میدان و وینگرهای هر دو تیم تعیین کننده نتیجه دیدار فردا خواهند بود.  نکته قابل توجه برای تیم ذوب آهن بازگشت محمد قریشی مدافع تاثیر گذار گاندو ها بعد مدت طولانی مصدومیت به تمرین های گروهی می باشد که در صورت صلاح دید مجتبی حسینی در دیدار حساس فردا میتواند در قلب دفاع این تیم به کار گرفته شود.

امید قاسمیان

خبرنگار ورزشی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان