//
کدخبر: ۳۱۸۳۵۹ //

سرپرست نفت مسجد سلیمان:سه بازیکن‌ خاطی تنبیه شدند

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سه بازیکن این تیم به دلیل برخی اعتراضات از تمرینات نفت کنار گذاشته‌ شده‌اند، گفت: بحث تنبیه آن‌ها در میان است چرا که آقای فکری روی نظم و انضباط تیمی حساس است.

سرپرست نفت مسجد سلیمان:سه بازیکن‌ خاطی تنبیه شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

نعمت رضایی در گفت‌وگویی درباره کنار گذاشته شدن سه بازیکن دیگر از تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان علاوه بر سه نفر قبلی، اظهار کرد: این سه بازیکن به دلیل اعتراضاتی که داشتند با نظر آقای فکری از تمرینات کنار گذاشته شدند. به هر حال آن‌ها اعتراض کردند و سرمربی هم آن‌ها را تنبیه کرد. این حق سرمربی است، زیرا این بازیکنان فردا وارد جامعه فوتبال می‌شوند. ضمن اینکه آقای فکری روی نظم و انضباط تیمی حساس است و به همین دلیل پس از ایجاد یکسری ناراحتی‌ها، تصمیم گرفت این سه بازیکن را تنبیه کند.

وی بیان کرد: فعلاً بحث تنبیه این سه بازیکن مدنظر است و ممکن است به تمرینات برگردند. اینکه بگوییم آقای فکری آن‌ها را اخراج کرده است و از انجام این کار قصد و غرضی دارد، صحیح نیست. به هر حال این بازیکنان اعتراض کردند که این نیز جزو اخلاق غیرحرفه‌ای است و آقای فکری می‌گوید نباید به این صورت باشد. البته چنین تنبیه‌هایی حتی در یک مدرسه نیز توسط یک معلم در نوعی دیگر انجام می‌شود. بازیکنان ما جوان و تحت آموزش هستند و مربی ما در قبال آن‌ها مسئولیت دارد.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: اکنون نفت مسجدسلیمان دو هفته حساس را پیش رو دارد و ما قصد داریم تمامی حواشی را کنترل کنیم تا هیچ آسیبی به تیم وارد نشود.

رضایی در پاسخ به این سوال که سه بازیکنی که به دلیل کم‌کاری در بازی با ذوب آهن در اختیار باشگاه قرار داده شدند، آیا به تمرینات برخواهند گشت یا خیر؟ گفت: ما به کمیته انضباطی نامه زده بودیم تا این سه بازیکن در جلسه‌ شرکت کنند و پاسخگو باشند که نیامدند اما همچنان پیگیر هستیم زیرا در طول تاریخ باشگاه نفت مسجدسلیمان به این صورت نبوده است که در یک نیمه سه گل دریافت کنیم و اینکه در بازی با ذوب‌آهن در یک نیمه سه گل می‌خوریم، مشکوک است.

وی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان پیش از بازی فردا مقال گل‌گهر، خاطرنشان‌کرد: شرایط‌مان خوب است و مشکلی نداریم و بازیکنان‌مان از روحیه خوبی برخوردار هستند. شانس بقای نفت مسجدسلیمان از تیم‌های ذوب آهن و سایپا بیشتر است و مطمئناً تیم ما در لیگ برتر خواهد ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان