//
کدخبر: ۳۱۸۰۰۱ //

۱۱ بازیکن اصلی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت

سرمربی جوان تیم فوتبال مس رفسنجان در روزی‌که هافبک خلاق خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، از ترکیب اولیه خود برای دیدار با صنعت نفت رونمایی کرد.

11 بازیکن اصلی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

کسب یک امتیاز از دیدار خانگی هفته گذشته مقابل پیکان تهران باعث شد تا مسی‌ها خیال‌شان از بقا در لیگ برتر در اولین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتبال ایران، آسوده شود و آن‌ها حالا برای دستیابی به جایگاهی مناسب در پایان لیگ بیستم، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنند.

اولین گام انجام دیدار حساس مقابل تیم صنعت نفت آبادان است، تیمی که وضعیتی مشابه مس رفسنجان در جدول رده‌بندی دارد و شاگردان محمد ربیعی باید در گرمای آبادان، مقابل این تیم قدیمی و ریشه‎دار فوتبال ایران به میدان بروند.

صنعت نفت آبادان با 33 امتیاز یازدهم جدول است و مس رفسنجان با یک امتیاز فاصله، 32 امتیازی بوده و در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

محمد ربیعی سرمربی جوان مسی‌ها در شبی که خود او نیز به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، نمی‌تواند کنار خط حضور داشته باشد و هومن ربیع‌زاده و مهرداد رضایی را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار ندارد، مس رفسنجان را با حضور داود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، مهدی کیانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی و محمد قاضی در ترکیب اولیه به میدان می‌فرستد.

مصاف تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، از ساعت 21:15 در ورزشگاه تختی آبادان پیگیری می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان