//
کدخبر: ۳۱۷۴۴۶ //
سیدجلال نیست، نعمتی دفاع راست

۱۱ مرد احتمالی یحیی در مصاف با استقلال

بعد از برد در آخرین دربی، اکنون یحیی گل‌محمدی بار دیگر در جدالی شاید حساس‌ و حیثیتی‌تر مقابل استقلال و فرهاد مجیدی قرار خواهد گرفت.

11 مرد احتمالی یحیی در مصاف با استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 پاسخ‌های پینگ‌پنگی هفته‌های اخیر از سوی مسوولان دو تیم علیه یکدیگر از یک سو و میل به برتری در دربی و صعود از سوی دیگر این دربی را حیثیتی‌تر کرده است و هر دو تیم با انگیزه برتری قطعا پا به این بازی خواهند گذاشت.

یحیی گل‌محمدی اما سه ستاره تیمش را برای این دربی در اختیار نخواهد داشت تا با نیمکتی شاید نگران‌کننده برابر حریف ظاهر شود و به همین دلیل با وسواس بیشتری ١١ مرد اصلی تیمش را برای ابتدای بازی انتخاب خواهد کرد.

 

حامد لک

لک برای سومین بار تجربه دربی را پشت سر خواهد گذاشت. بعد از روز‌ها و هفته‌های بدون رقیب و غیبت طولانی مدت بوژیدار رادوشوویچ، بازگشت گلر کروات نمی‌تواند خطری برای جایگاه اصلی وی در ترکیب محسوب شود و او بعد از کلین شیت در آخرین دربی، اکنون چشم به لذت بردی دیگر در این بازی خواهد دوخت. لک سابقه یک بار قهرمانی در جام حذفی با تراکتور را در کارنامه دارد و امیدوار است با پرسپولیس نیز گام به مراحل بالاتر و قهرمانی برسد.

 

قلب دفاعی بدون کاپیتان

در دفاع، پرسپولیس سیدجلال حسینی را در اختیار نخواهد داشت. غیبت کاپیتان به دلیل مصدومیت باعث خواهد شد فرشاد فرجی همانند بازی قبلی به ترکیب اصلی بیاید و در کنار محمد‌حسین کنعانی‌زادگان قرار گیرد. در سمت چپ هم وحید امیری حاضر خواهد شد و کار سختی مقابل حریف خواهد داشت ولی یحیی بیشتر چشم به بازی هجومی وی دوخته تا از این راه آبی‌ها را در زمین خود نگه دارد. در سمت چپ به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی دست به تغییراتی بزند و در این پست هم بازیکنی تهاجمی تر را به کار گیرد. خروج مهدی شیری از ترکیب و حضور سیامک نعمتی اتفاق قابل پیش‌بینی برای بازی امروز خواهد بود.

 

خط میانی؛ سریع، تند و البته تکنیکی و گلزن

پرسپولیس خط میانی قدرتمندی در اختیار دارد که نقطه برتری آنها مقابل حریفان بوده است. در این بازی نیز در غیاب کمال کامیابی‌نیا، یحیی گل‌محمدی چینش چهار نفره این خط را با میلاد سرلک واحمد نوراللهی در کنار احسان پهلوان و مهدی ترابی شکل خواهد داد. بازیکنانی با قدرت فنی، فیزیکی بالا و در کنار آن با میل تهاجمی و گلزنی و گلسازی مناسب. باید دید در این جدال فرهاد مجیدی چه برنامه‌ای برای خنثی کردن این پست سرخ‌ها و ایده‌های یحیی گل‌محمدی خواهد داشت.

 

در غیاب گلزن دربی؛ امید به شهریار

در خط حمله پرسپولیس نیز عیسی آل کثیر غایب سرشناس پرسپولیس در این بازی برای ترکیب اصلی خواهد بود. مهاجم جنوبی سرخ‌ها که در بازی قبلی مقابل استقلال زننده گل برتری تیمش بود و یحیی در این بازی او را هم به دلیل مصدومیت به طور کامل در اختیار نخواهد داشت. با غیبت عیسی، چشم پرسپولیسی‌ها به امید عالیشاه و شهریار مغانلو دوخته شده است. دو بازیکنی که به درک متقابل مناسبی از یکدیگر رسیده‌اند و در زمین هم به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و البته چشم به فرصت‌های ایده‌آل خط میانی خود خواهند دوخت. عالیشاه تجربه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد و توانسته بود طلسم ناکامی‌های پرسپولیس در این تقابل را بشکند و البته با اخراج در آن بازی شانس بازی بعد از گلزنی‌اش را از دست داد. او امروز در قامت کاپیتان پا به این بازی خواهد گذاشت و نمی‌خواهد تیمش جام را ترک کند.

این ترکیب احتمالی پیش‌بینی شده از سوی ورزش سه با توجه به نفراتی است که یحیی گل‌محمدی در اختیار دارد؛ به نظر شما سرمربی سرخ‌ها در تقابل با تفکرات فرهاد مجیدی چه نفراتی را در زمین قرار خواهد داد؟

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

    حامد لک

    محمدحسین کنعانی‌زادگان

    فرشاد فرجی

    وحید امیری

    سیامک نعمتی

    احمد نوراللهی

    میلاد سرلک

    احسان پهلوان

    مهدی ترابی

    امید عالیشاه

    شهریار مغانلو

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان