//
کدخبر: ۳۱۰۸۰۳ //

اختصاصی/پرسپولیس از بوشهر خاطره خوشی ندارد

پرسپولیس بعد از پیروزی شیرن در دربی، آماده یک بازی آسان در جام حذفی مقابل شاهین بندر عامری بوشهر می شود. مسابقه‌ ای که می تواند یک بازی تمرینی "پسادربی" باشد!

اختصاصی/پرسپولیس از بوشهر خاطره خوشی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان یحیی گل محمدی که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم دسته دومی مس نوین به برتری رسیدند، حال باز هم باید به مصاف تیم دیگری از لیگ دو بروند. تیمی که به تازگی از لیگ دسته سه به  دسته دو صعود کرده و الان هم در مکان چهارم گروهش قرار دارد. این تیم با تیم اول و دوم گروهش فاصله زیادی دارد که بعید به نظر می رسد، بتواند سهمیه لیگ یک را بگیرد ولی بازی کردن مقابل پرسپولیس شیرینی و جذابیت خودش را دارد که  عامری ها می خواهند، خودشان‌ را به قهرمان چهار دوره لیگ و نایب قهرمان آسیا نشان دهند. تیمی که همین چند روز پیش دربی حساسی را نیز برنده شده و به دنبال یک ریکاوری است تا با شکست حریف دسته دومی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. با این حال، حریف پرسپولیس دنبال یک چالش بزرگی‌ است تا شاید با شکست‌ دادن این تیم تاریخ سازی کند‌. کاری که چند سال پیش قشقایی شیراز آن را انجام‌ داد و هنوز هم، هست از این تیم یاد می کنند! البته بر‌خلاف قشقایی شیراز که آن زمان چند بازیکن باتجربه و بزرگی مثل مهدی شیری داشت، بندر عامری آنچنان بازیکن خاصی ندارد و فقط  بازیکنی به نام مهدی چاه کوتاه زاده در جمع بازیکنان می بیند که او مدت کوتاهی در لیگ برتر بازی کرده است. هرچند رضا نظرزاده زاده سرمربی این تیم نیز سابقه بازی در لیگ برتر را دارد که با تیم هایی همچون برق شیراز و شاهین بوشهر مقابل پرسپولیس قرار گرفته و به خوبی می داند بازی کردن با این تیم در هر شرایطی سختی خودش را دارد.

ناگفته نماند پرسپولیس از بوشهر خاطره خوشی ندارد که یک بار مقابل‌ شاهین بوشهر چهار تایی شده و یک بار هم مقابل ایرانجوان بوشهر  پنج تایی که بوشهری ها در گذشته نشان‌ داده اند، گاهی دقت ها خوب یقه تیم های بزرگ را می گیرند. حال اینکه بندر عامری نیز بتواند، یقه بگیرد باید منتظر ماند؟

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان