//
کدخبر: ۳۱۷۳۲۱ //
پس از ناکامی در فینال یورو؛

سولسشر: راشفورد باز هم داوطلب زدن پنالتی می‌شود

اوله گنار سولسشر، مربی مارکوس راشفورد در منچستریونایتد، پس از ناکامی این بازیکن در گل کردن پنالتی در فینال یورو 2020 از شخصیت و کاراکتر مهاجم ملی پوش تیم خود تمجید کرد.

سولسشر: راشفورد باز هم داوطلب زدن پنالتی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

اوله گونار سولسشر می گوید که مارکوس راشفورد پس از اینکه نتوانست ضربه پنالتی خود را مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 گل کند، قوی تر از گذشته باز خواهد گشت و از زدن ضربات پنالتی برای منچستریونایتد کنار گذاشته نخواهد شد.

 

راشفورد 23 ساله یکی از سه بازیکن انگلیس بود که نتوانستند در شکست یکشنبه شب برابر ایتالیا در ضربات در فینال یورو 2020 ضربه خود را تبدیل به گل کنند.

 

پس از باخت انگلیس در فینال راشفورد به همراه جیدون سانچو و بوکایو ​​ساکا در رسانه های اجتماعی مورد آزار و هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفته اند که واکنش خشمگینانه اتحادیه فوتبال انگلیس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها را برانگیخته است.

 

سولسشر می گوید که یاس و ناراحتی راشفورد را به دلیل از دست دادن پنالتی در چنین بازی حساسی درک می کند و از مهاجم ملی پوش یونایتد به دلیل پیش قدم شدن برای زدن پنالتی در چنین بازی حساسی تمجید کرد.

سولسشر روز گذشته در مصاحبه با وبسایت منچستریونایتد گفت: " می دانید من فکر می کنم مسئله این است که وقتی برای زدن ضربه پنالتی پیش‌قدم می شوید، پیشاپیش برنده شده اید. شما این مسئولیت را پذیرفته اید و من مطمئن هستم که بسیاری از بازیکنان امیدوارند که برای زدن پنالتی انتخاب نشوند.

بنابراین من معتقدم که این نشان از یک شخصیت والا دارد که پیش قدم شوی و بگویی من با این فشار و با عواقبش کنار می آیم. ممکن است تبدیل به قهرمان شوی یا تبدیل به کسی که پنالتی را از دست داده و شکست را رقم زده. فوتبال همین است. از این اتفاقات درس می گیری و قطعا قدرتمندتر از قبل باز می گردی.

من در این باشگاه آدم های زیادی را ندیده ام که جا بزنند و بگویند من دیگر پنالتی نخواهم زد. من می دانم که مارکوس باز هم دستش را بلند خواهد کرد و می گوید که می خواهد پنالتی بزند."

امروز اما دیلی میل در گزارش خبر داده است که راشفورد احتمالا تا پایان ماه اکتبر قادر نخواهد بود به میادین فوتبال بازگردد چرا که دکترها به او گفته اند که باید شانه مصدومش را به تیغ جراحی بسپارد.

راشفورد در هفته های پایانی فصل دچار مصدومیت از ناحیه شانه شد اما با وجود دردی که داشت برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس بازی کرد.

روز گذشته مهاجم شیاطین سرخ از شانه اش اسکن گرفت و مشخص شد که آسیب دیدگی او آنقدر شدید است که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. راشفورد البته مجبور است فعلا برای جراحی دست نگه دارد چرا که تا پایان ماه جولای جراخی که بتواند این عمل را انجام دهد در دسترس نیست. انتظار می رود او پس از عمل جراحی دوران نقاهتی حدود 12 هفته داشته باشد.

راشفورد فصل گذشته در 37 بازی در لیگ برتر 11 گل به ثمر رساند اما نتوانست در رقابت های یورو 2020 برای انگلیس مفید باشد. او در این مسابقات در 5 بازی برای دقایقی به زمین رفت، اما در ضربات پنالتی در فینال پنالتی خود را به تیر دروازه ایتالیا کوبید.

پس از حملات نژادپرستانه به راشفورد و دو بازیکن دیگر انگلیس که پنالتی های خود را از دست دادند، اکثریت هواداران فوتبال به حمایت از این سه بازیکن جوان ملی پوش پرداختند و و در نشان دادن حمایت بیشتر، رسانه ورزشی SPORTbible روز سه شنبه یک بیلبورد دیجیتالی غول پیکر از راشفورد، سانچو و ساکا در حالی که هر سه تاج بر سر دارند، راه اندازی کرد. زیر تصویر این سه بازیکن با اشاره به نامه راشفورد در واکنش به حملات نژادپرستانه، نوشته شده است: "هرگز به خاطر آنچه که هستید عذرخواهی نکنید".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان