//
کدخبر: ۳۱۷۱۹۲ //

رادوشوویچ چطور راضی شد برگردد؟

یکی از اتفاقات عجیب این روزهای پرسپولیس، داستان قهر بوژیدار رادوشوویچ و بازگشت او به کشورش بود.

رادوشوویچ چطور راضی شد برگردد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 گلر کروات و نیمکت‌نشین سرخپوشان با توجه به عدم‌دریافت به‌موقع مطالباتش از ایران رفت و حاضر نشد در حساس‌ترین مقطع فصل برای کمک به پرسپولیس به کشورمان برگردد. رادو تا به حال بارها به بی‌نظمی در دریافت حقوقش اعتراض کرده بود، اما باشگاه این شرایط را جدی نگرفت. نهایتا هم او ول کرد و رفت و با توجه به قرارداد سه ساله‌ای که با باشگاه داشت، در موقعیت آسان فسخ قرارداد و دریافت بی‌دردسر ۸۰۰ هزار دلار پول مفت قرار گرفت. توجه کنید که از چه شرایط پیچیده و دردناکی حرف می‌زنیم؛ گلری که در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایانی کنار تیمش نیست، اما باشگاه نه‌تنها باید دستمزد کامل او را بدهد، بلکه ممکن است به پرداخت ۲۰میلیارد تومان دیگر برای دو فصل آینده محکوم شود. در این‌صورت منطق حکم می‌کند مدیران باشگاه با خوش‌زبانی و تعامل به دنبال گشودن گره کار باشند، اما آنچه در پرسپولیس اتفاق افتاد دقیقا عکس این بود.

مدیران این باشگاه و به‌ویژه ابراهیم شکوری به شکل عجیبی شروع کردند به زیرسوال بردن رادوشوویچ. آنها گفتند او تعصب و غیرت ندارد و فرصت‌طلب است. رادو هم جواب همه این حرف‌ها را از راه دور می‌داد و مرحله به مرحله هم تندتر و عصبی‌تر می‌شد. اصلا شنیدن چنین مطالبی در فوتبال حرفه‌ای امروز دنیا عجیب است. بازیکن خارجی کشورش را ترک کرده و به یک نقطه دیگر از کره‌زمین آمده تا پول در‌بیاورد. او چرا باید به تیمی که در خاک من و شماست تعصب داشته باشد؟ مگر مهدی طارمی حاضر می‌شود بدون پول برای پورتو بازی کند؟ او همین تازگی گفته: «از شرایطم در پورتو راضی هستم، اما باید قبول کنیم فوتبال یک تجارت است و شاید ناچار شوم تصمیم دیگری بگیرم.» در این شرایط مدیران پرسپولیس از رادو انتظار غیرت و تعصب و مدارا با بدحسابی دارند. مگر می‌شود؟

حالا پولش را نمی‌دهید، لااقل با زبان خوش با او سخن بگویید. این کار را یحیی گل‌محمدی انجام داد و ظاهرا نتیجه هم گرفته است. سرمربی پرسپولیس گفت به رادو تلفن می‌کند و این کار را هم کرد. گلر کروات هم پست گذاشت که به احترام هواداران برمی‌گردم. پول مردم را نمی‌دهید، لااقل با زبان خوش با آنها حرف بزنید. کار دنیا که روی کاکل نطق‌های احساسی و لایک‌های اینستاگرامی نمی‌چرخد. به هر تقدیر آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، رادوشوویچ روز سه‌شنبه در تهران خواهد بود و حتی ممکن است در فهرست پرسپولیس برای دربی حذفی هم قرار بگیرد. سرخپوشان در این مدت دائما نگران آن بودند که درصورت مصدومیت یا محرومیت حامد لک چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ اما بازگشت رادو لااقل این دغدغه را از بین می‌برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان