//
کدخبر: ۳۱۵۲۴۱ //

ارتباط شکایت النصر با دعوای رادوشویچ و پرسپولیسی‌ها

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه وارد درگیری شده، اما در این بین اتفاقاتی پشت ‌پرده رخ می‌دهد که جالب توجه است.

ارتباط شکایت النصر با دعوای رادوشویچ و پرسپولیسی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادوشویچ به بهانه عدم دریافت مطالبات خود، مدتی است به ایران نمی‌آید و مدعی شده که مدیران باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ به سر می‌برد و هر اتفاقی به ویژه غیبت بازیکنان این تیم، می‌تواند در سرنوشت قهرمانی پنجم‌ پرسپولیس در رقابت با سپاهان تأثیرگذار باشد.

رادوشویچ به‌عنوان دروازه‌بان دوم سرخپوشان در سخت‌ترین روزها، تیم را رها کرده و به خانه بازگشته است. او قرارداد محکمی با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده است که می‌تواند با تکیه بر این قرارداد، بدون بازگشت به ایران، تمامی مبالغ ممکن تا پایان دو فصل دیگر را از پرسپولیس دریافت کند.

جالب است که نامه‌نگاری‌های رادوشویچ در این روزها، توسط وکیل او انجام می‌شود. تومیسلاو کاسالو وکیل رادوشوویچ، فردی بسیار سرشناس و بانفوذ است که وکالت هروویه میلیچ را هم برعهده دارد. جالب اینکه دقیقاً اتفاقاتی که طی روزهای گذشته بین باشگاه پرسپولیس و رادوشویچ رخ داد، به صورت مشابه برای استقلالی‌ها و میلیچ هم رقم خورد. میلیچ نیز مثل رادوشویچ از کلیدواژه «بی‌احترامی و توهین به خانواده» استفاده کرد تا احساسات هواداران را جریحه‌دار کند.

کاسالو نه تنها در کرواسی بلکه در کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا و دادگاه عالی ورزش (CAS) هم فردی بسیار بانفوذ است. او یک شرکت حقوقی معتبر و بین‌المللی به نام «هروژه رایس» را مدیریت می‌کند و در این شرکت، پرونده بازیکنان و مربیان کروات که در کشورهای مختلف بازی می‌کنند، همواره در جریان است.

این فرد، نامه‌های تهدیدآمیز برای فسخ قرارداد رادوشویچ را به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌کند، اما موضوع جالب اینجاست که کاسالو در یک پرونده دیگر علیه پرسپولیس به‌عنوان داور از سوی فیفا فعالیت دارد. در پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس، کاسالو نقش محوری و داوری را ایفا می‌کند و معمولاً نامه‌هایی که از سوی فیفا و CAS درباره آن پرونده به پرسپولیس ایمیل می‌شود، امضای کاسالو را در ذیل خود دارد.

این وکیل بین‌المللی و سرشناس حالا برای دومین پرونده علیه پرسپولیس فعالیت می‌کند و امیدوار است در هر دو پرونده، باشگاه ایرانی را با چالش مواجه سازد، هر چند در موضوع النصر، مدارک باشگاه پرسپولیس آن قدر کامل و شفاف است که عربستانی‌ها هر بار شکست خورده‌اند و در آخرین تلاش نسبت به رأی صادر شده اعتراض کرده‌اند.

با این حال، تنها نگرانی مدیران باشگاه پرسپولیس، نفوذ کاسالو در فیفا و سواستفاده از عنوان و جایگاه خود برای تسریع شکایت رادوشویچ از این باشگاه است. قرارداد پرسپولیسی‌ها با این دروازه‌بان کروات نیز کاملاً یکطرفه و به سود رادوشویچ منعقد شده که دست این باشگاه را برای دفاع کامل و قدرتمندانه، بسته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان