//
کدخبر: ۳۱۷۱۸ //

این مدافع چپ مدنظر برانکو بیش از ۲ میلیارد قیمت دارد!

یکی از بازیکنان چپ پای فوتبال کشورمان در فصل نقل و انتقالات می تواند عنوان گرانقیمت ترین بازیکن لیگ هفدهم را از آن خود کند.


این مدافع چپ مدنظر برانکو بیش از 2 میلیارد قیمت دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

هر باشگاهی در فصل آینده بتواند سعید آقایی را به لیست خود اضافه کند، رکورد جذب گرانقیمت ترین بازیکن فصل هفدهم را از آن خود کرده است.

 

دلیل این امر، سدهایی است که بر سر راه جدایی سعید از باشگاه گسترش فولاد تبریز وجود دارد. سعید که طی سه فصل گذشته برای تراکتورسازی بازی کرده و آن قدر خوب و قدرتمند بوده که بتواند نظر کارلوس کی روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند، پس از اتمام دوران سربازی اش برای بازگشت به تراکتورسازی دست به یک اقدام احساسی زد و چکی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت ضمانت در اختیار مدیران وقت باشگاه گسترش فولاد قرار داد تا بتواند یک فصل دیگر با تراکتوری ها باشد.

 

حالا قرارداد یکساله اش با تراکتورسازی به اتمام رسیده اما چک ضمانت این بازیکن هنوز در دست مدیران باشگاه گسترش فولاد تبریز است و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید این باشگاه رسما اعلام کرده هر کسی می خواهد سعید آقایی را جذب کند، باید در ابتدا این چک را نقد کند. به معنای دیگر، هر باشگاهی که بتواند یک میلیارد و 500 میلیون به سعید آقایی بپردازد، زمینه جدایی او را فراهم آورده اما این رقم باید به علاوه قرارداد جدید با این بازیکن شود.  

 

از آنجا که سعید آقایی یک بازیکن ملی پوش است، برای حضور در باشگاه جدید قطعا به دنبال یک رقم خوب است و اگر او به تیم بعدی خود که رضایتنامه یک میلیارد و 500 میلیونی اش را گرفته، همان 500 میلیون تومان را پیشنهاد بدهد، در واقع قیمتش به 2 میلیارد تومان برای فقط یک فصل می رسد!

 

با این حساب هر باشگاهی توانست سعید را جذب کند، 2 میلیارد تومان یا شاید بیش از این مبلغ را هزینه کرده است!

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان