//
کدخبر: ۳۱۶۶۴۵ //

آنچلوتی علاقه مند به جذب ستاره برزیلی

کارلو آنچلوتی دوست دارد مهاجم سابقش در اورتون را به رئال بیاورد.

آنچلوتی علاقه مند به جذب ستاره برزیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی یک سال و نیم سرمربی اورتون بود ولی چندی پیش و با درخواست رئال بار دیگر به این باشگاه بازگشت و جانشین زین الدین زیدان شد. کارلتو از دو روز پیش کارش در رئال را نیز شروع کرد و پیش فصل برای کهکشانی ها رسما آغاز شد.
طبق ادعای وبسایت گل که در آاس هم بازتاب داشته، کارلتو معتقد است که رئال به یک مهاجم جدید نیاز دارد و این منطقه باید تقویت شود. او برای این مهم روی ریچارلیسون مهاجم 24 ساله ملی پوش برزیلی اورتون نظر مثبت دارد. بازیکنی که سال 2018 از واتفورد راهی اورتون شد و زیر نظر آنچلوتی بسیار پیشرفت کرد. مهاجمی که در 119 بازی توانسته 42 گل بزند و بیشترشان زیر نظر کارلتو بود.

سرمربی ایتالیایی هفته پیش با ریچارلیسون تماس گرفته و در مورد پیوستن به رئال با وی صحبت کرده است. این صحبت اولیه می تواند به زودی با پیشنهاد رسمی رئال همراه شود. ریچالیسون از این پیشنهاد استقبال کرده ولی او دو سال دیگر با اورتون قرارداد دارد و در این رابطه همه چیز به باشگاه بستگی دارد.

ریچارلیسون که این روزها با تیم ملی برزیل به بازی فینال کوپا آمه ریکا برابر آرژانتین فکر می کند، 55 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان