//
کدخبر: ۳۱۶۶۳۵ //

برنده دستکش طلایی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد

برنده جایزه دستکش طلایی یورو 2020 را باید جوردن پیکفورد، سنگربان تیم ملی انگلیس دانست.

برنده دستکش طلایی یورو 2020 مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جوردن پیکفورد، دروازه بان شماره یک انگلیس تا پیش از دیدار نیمه نهایی امشب در مقابل تیم ملی دانمارک در استادیوم ومبلی هنوز یک گل هم دریافت نکرده و موفق به ثبت پنج کلین شیت متوالی در مسابقات یورو 2020 شده است. جیانلوئیجی دوناروما دیشب متوقف ضربه پنالتی آلوارو موراتا را در جریان ضربات پنالتی مهار کرد تا آتزوری به فینال روز شنبه راه یابد، اما پیش از آن و در طول مسابقه دروازه دوناروما توسط مهاجم اسپانیایی در نیمه دوم باز شده بود.

 

در کل دوناروما در طول این تورنمنت دروازه خود را مقابل ترکیه، سوئیس و ولز بسته نگه داشت، اما در مقابل اتریش، بلژیک و اسپانیا گل خورد. تیبو کورتوای بلژیکی و مارتین استکلنبورگ از هلند نیز هر دو با سه کلین شیت عملکردی مانند دوناروما داشته اند.

جوردن پیکفورد که یک دوره دشوار را در لباس اورتون پشت سر گذاشته و حتی ممکن بود جایگاه خود را در تیم ملی انگلیس نیز از دست بدهد، تا اینجای تورنمنت فوق العاده ای داشته و در بازی تیمش مقابل اسکاتلند و آلمان عکس العمل های مهمی در کلاس جهانی ثبت کرده است.

 

جوردن پیکفورد که در تمام بازی های انگلیس در این تورنمنت در ترکیب ثابت قرار داشته، با رکورد ثبت بیشترین کلین شیت های ایکر کاسیاس ( پنج بار) در یک تورنمنت یورو برابر شده است. او می تواند در دیدار چهارشنبه شب در نیمه نهایی یورو 2020 با دانمارک از رکورد دروازه بان افسانه ای اسپانیا نیز پیشی بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان