//
کدخبر: ۳۱۶۲۳۲ //

یونایتد از خرید وینگر فرانسوی منصرف شد

منابع آلمانی گزارش می‌دهند که بعد از انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد حالا دیگر این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب کینگزلی کومان ندارد.

یونایتد از خرید وینگر فرانسوی منصرف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بالاخره بعد از شایعات فراوانی که طی یکی دو فصل گذشته در رابطه با انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد به وجود داشت، نهایتاً دو روز پیش باشگاه انگلیسی به شکل رسمی اعلام کرد که این بازیکن را به خدمت گرفته  است.

پیش از این گفته می‌شد که در صورت ناکامی باشگاه منچستر یونایتد در به خدمت گرفتن جیدون سانچو آنها به دنبال جذب کینگزلی کومان خواهند رفت. در همین ارتباط SPORT1 آلمان در گزارشی مدعی شده که با توجه به جذب جیدون سانچو شیاطین سرخ دیگر هیچ علاقه ای برای به خدمت گرفتن کومان ندارند و این انتقال به شکل کامل منتفی است.

این منبع در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های کینگزلی کومان، وظیفه پیدا کردن تیم برای این ستاره فرانسوی در انگلیس را برعهده دارد و حالا بعد از منتفی شدن گزینه منچستریونایتد، به نظر می‌رسد که رقیب سنتی آنها یعنی لیورپول از بیشترین شانس برای جذب این بازیکن برخوردار است. با این وجود حقوق بالای کومان می‌تواند یک مانع برای انتقال او به هر تیمی تلقی شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان