//
کدخبر: ۳۱۵۸۷۶ //

ایستگاه سی و دوم لیگ یک و احتمال پایان ماجرای صعود

در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول اگر چند نتیجه درست رقم بخورد، تیم‌های صعود کننده مشخص خواهند شد .

ایستگاه سی و دوم لیگ یک و احتمال پایان ماجرای صعود

نادر دارستانی؛ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به روزهای فوق العاده حساس خود رسیده است، تا جایی که تنها سه هفته به پایان رقابت‌ها، 6تیم شانس صعود دارند که در این میان تیم‌های هوادار تهران و بادران با کسب 54 امتیاز بیشترین بخت را دارا می‌باشند.

هوادار در هفته سی و دوم بایستی به مصاف فجر سپاسی دیگر تیم مدعی صعود برود که در جایگاه سوم جدول با 51 امتیاز ایستاده و تنها به فکر پیروزی خواهد بود.

در این بازی اگر فجر به پیروزی برسد، رقابتها در دوهفته پایانی به اوج خود خواهد رسید و اگر چنان چه هوادار از سد شاگردان علی اصغر کلانتری عبور کند، بار خود را برای صعود بسته است. اما اگر نتیجه بازی برنده نداشته باشد آن وقت است که هر دو تیم متضرر شده و فرصت را برای دیگر تیم‌های مدعی صعود فراهم خواهند کرد تا در صورت پیروزی برابر رقبای خود، تنور دو هفته پایانی را داغ‌تر کنند.

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته بایستی به مصاف بادران تهران و قشقایی شیراز اشاره نمود ، تیم‌هایی که برای صعود و سقوط می‌جنگند و تنها کسب سه امتیاز آنها را راضی نگه خواهد داشت و همین می‌تواند بر زیباییهای بازی بیفزاید.

 بادران که در این فصل بیش از هر زمان دیگری خود را در آستانه صعود به لیگ برتر می‌بینید، دوست ندارد تحت هیچ شرایطی دست خالی از میدان خارج شود .

بادرانی‌ها چنان چه پیروز میدان شوند و بازی هوادار و فجر نیز به سود شاگردان عنایتی به پایان برسد و تیم‌های مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر در برابر حریفان خود پیروز از میدان خارج نشوند از همین الان باید تیم‌های هوادار و بادران را صعود کرده این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول به برتر دانست چرا که فاصله 6امتیازی با تیم‌های بعدی تضمین کننده صعود آنها خواهد بود مگر این که آنها در دو بازی آینده خود شکست خورده و دیگر تیم‌های مدعی که 51 امتیازی هستند نیز برنده بازی در دو دیدار نهایی خود باشند که امری بسیار بعید به نظر می رسد.

به هر حال بعید نیست که هفته سی و دوم نقطه پایانی تیم‌های صعود کننده باشد و رقابت در دو هفته پایانی به سمت تیم‌های انتهایی جدول و فرار از سقوط برگزار شود .

البته این قصه روی دیگری نیز دارد و اگر بادران و هوادار در برابر حریفان خود شکست بخورند و دیگر تیم‌های مدعی هم چون مس‌کرمان- شاهین شهرداری بوشهر- خوشه‌طلایی‌ساوه و فجر سپاسی پیروز از میدان خارج شوند، آنگاه دو هفته پایانی راه رفتن بر روی شن‌های سوزان می‌باشد و ممکن پاهای هر تیمی را بسوزاند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان