تاریخ انتشار: 1398/12/06 00:57
یادداشت سردبیر؛
کد خبر: 69711

خوشه طلایی و بازی با احساسات هواداران/ساوه؛ محله بروبیا!

خوشه طلایی ساوه را باید متفاوت ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست.
خوشه طلایی و بازی با احساسات هواداران/ساوه؛ محله بروبیا!

نادر دارستانی؛ خوشه طلایی ساوه را باید متفاوت ترین تیم این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست،تیمی که از لیگ دسته دوم برای اولین بار پا به رقابت های لیگ یک گذاشت و توانست تا پایان هفته بیست و پنجم یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشد.

البته این متفاوت بودن نه به خاطر مدعی بودن آنها، بلکه به این خاطر است که از اول فصل تا کنون سه مربی روی سر خود داشته اند، جایی که محسن عاشوری تا نیم فصل روی نیمکت این تیم نشسته بود، سپس بیاتلو اگر چه کوتاه ولی چند روزی بر سر تمرینات این تیم حاضر بود، بعد از آن محمود فکری سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و از اخبارها این چنین به نظر می رسد کار او با نساجی به اتمام رسیده و بزودی نیز شاهد حضور چهارمین مربی خواهیم بود و جالب این که علی رغم این آشفته بازار باز هم یکی از تیم های مدعی صعود می باشند که خود می تواند حکایت از پتانسیل بالای این تیم داشته باشد و نمی توان به آن بی توجه بود.
 اما سوال این است، خوشه طلایی ساوه را چه می شود که خیلی زود توافق می کند؛ خیلی زود با جدایی موافقت می کند و خیلی هم زود مربی جذب می کند. این همه برو بیا آیا بازی با احساسات هواداران محسوب نمی شود که خواستار حضور این تیم در لیگ برتر می باشند؟!
آقای پرویزی مالک این باشگاه اگر چه واقعا تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا این تیم تازه راه یافته در اولین سال حضورش به لیگ برتر صعود کند، ولی واقعا موافقت با جدایی محمودفکری و پیوستن او به نساجی مازندران به دور از ذهن و اهداف این باشگاه می باشد مگر این که در بندی از قرارداد او موضوعی گنجانده شده باشد که ما از آن بی اطلاع هستیم و مدیران خوشه طلایی نتوانند از جدایی او ممانعت بعمل آورند، اگرچه همین هم خود می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
جان کلام این که، این گونه تصمیم ها بازی با احساسات هواداران خواهد بود و ای کاش مدیران خوشه طلایی در این چند هفته پایانی احساسات را کنار گذاشته و کمی منطقی تر تصمیم بگیرند چرا که تا رسیدن به آرزوی هواداران فاصله ای اندک باقی مانده و نباید این چنین بر باد برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kme6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنه های امید خوشه طلایی ساوه با حضور محمود فکری
4باری و کسب 9 امتیاز؛