//
کدخبر: ۳۱۵۷۸۳ //

آتش بس تا شهریور/ ما گردنبند را زدیم رونالدو گل ها را برد!

تیم ملی پرتغال در یک بازی نزدیک و تماشایی مقابل بلژیک حذف شد تا قهرمان دوره قبل یورو از مسابقات کنار برود. با حذف پرتغال هم ما نفس راحتی کشیدیم و هم رقیبان که حالا با خیال راحت، رقابت ها را دنبال می کنند.

آتش بس تا شهریور/ ما گردنبند را زدیم رونالدو گل ها را برد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی مسعودی/؛ پس از سوت پایان فیلیکس بریچ داور آلمانی در بازی پرتغال و بلژیک، خیلی ها از جمله هواداران علی دایی نفس راحتی کشیدند تا این داستان تعقیب و گریز دایی _ رونالدو به پایان برسد. البته این داستان بیشتر حالت تعقیب را داشت که این رونالدو بود، آقای گل جهان ( علی دایی) را تعقیب می کرد که رکوردش را بشکند و از آن خود کند.

 اتفاقا این تعقیب که سالها بود ادمه داشت در نهایت به موفقیت ختم شد و "سی آر سون"  در مرحله گروهی با یک حمله انتحاری عجیب توانست، پنج گل وارد دروازه فرانسه، آلمان و مجارستان کند و به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی برسد. رسیدن به این رکود آنقدر بازتاب رسانه ای داشت که چند روزی همینطوری رسانه‌های ایران و سایر کشورها به آن می پرداختند. حتی کار به جایی رسید که علی دایی هم پس از کلی واکنش نشان دادن به یکباره مدعی شد، ۱۱۱ گل به ثمر رسانده و هنوز رکوردش دست نخورده باقی مانده است! حال اینکه علی دایی دو گلی که ادعای آن را دارد، ولی جایی ثبت نشده به چه تیم هایی بوده باید تحقیق و کارشناسی شود؟!

به هر حال فعلا داستان، تعقیب دایی توسط رونالدو تا اطلاع ثانوی به پایان رسید  که باید تا دهم شهریور منتظر بمانیم و به استقبال ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی برویم. در جایی که پرتغال باید به مصاف تیم هایی همچون جمهوری ایرلند، آذربایجان، لوگزامبورگ و صربستان برود و برای رسیدن به مسابقات نهایی تلاش کند. البته با این توضیح که اگر تا قبل از این مسابقات، پرتغالی ها بازی های تدارکاتی انجام ندهند و مستقیم به مصاف حریفان بروند.

در هر حال فعلا ترمز ستاره بی‌بدیل پرتغالی کشیده شده که امیدواریم کارشناسان و هواداران نیز این بحث طولانی دایی _ رونالدو را نیز  "کات" کنند و به سراغ مسائل دیگر بروند! کارشناسان و حتی مسئولانی که تا همین چند وقت پیش آقای گل جهان را از یاد برده بودند و تا دیدین جناب رونالدو! به رکورد آقای دایی فراموش شده! رسیده، آنها نیز از خواب بیدار شدند و به هواداری اش آمدند. این نکنه را هم فراموش نکنید که به فکر رونمایی تمبر علی دایی نیز افتادند تا به گوش رونالدو برسانند، حواست باشد که ما هنوز دایی مان! را فراموش نکرده ایم! دایی اخیرا عزیز شده ای که همین چند وقت پیش گردنبند طلایش به زور "قمه" ازش گرفتیم و کاری کردیم که او خیلی فکر رونالدو نباشد که دنبالش شکستن رکوردش است؛ فکر گردنبندش باشد که ازش نگیرند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان