//
کدخبر: ۳۱۵۷۳ //
شکست ۶ گله دست بردار منصوریان نیست

اختصاصی/تفاوت بین بانوان منصوریان و سرمربی استقلال از دید هواداران/سربرگ ماه عسل و منصوریان/پای مجری پرسپولیسی در میان است؟

در فضای مجازی و در رسانه ها مقایسه بین سرمربی استقلال و بانوان مدال آور وشو داغ است که به تحلیل آن پرداختیم

اختصاصی/تفاوت بین بانوان منصوریان و سرمربی استقلال از دید هواداران/سربرگ ماه عسل و منصوریان/پای مجری پرسپولیسی در میان است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ابتدا در یادآوری؛ورزش امروز زنان ایران، نام های مهمی دارد که یکی از آنها،‌ خواهران منصوریان هستند. الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان، نوابغ ووشو ایران و جهان هستند که توانسته اند با اتکا به قدرت بدنی و عزمی جزم، در یکی از سخت ترین رشته های ورزشی، برای ایران، افتخارات جهانی کسب کنند. در تاریخ ورزش ایران، حضور سه خواهر قهرمانی در یک رشته ورزشی سابقه نداشته است.

 

روز گذشته از سه خواهر مدال آور ووشوی ایران و جهان که در المپیک موفق شدند با تلاش و سختکوشی مدال المپیک را برای کشور به ارمغان بیاورند و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کنند و به نوعی بر غرور بانوان ایرانی بیا فزایند به برنامه ماه عسل که ویژه برنامه قبل از افطار است دعوت شدند که با اقبال زیادی در فضای مجازی همراه بود.
 
نکته جالب کری هواداران در فضای مجازی بود که مخاطبان با مقایسه علیرضا منصوریان سرمربی تیم پرطرفدار استقلال که بعد از شکست ۶ گله مقابل العین با انتقادات زیادی همراه شده بود با این سه خواهر ووشو کار که شباهت فامیلی دارند مقایسه شوند.
 

در بعضی از این‌ مقایسه ها منصوریان را عامل انتقاد در فوتبال آسیا از ایران می دانستند و خواهران منصوریان را عامل افتخار ایران قلمداد کردند.

 

در بعضی از کامنت های منتسب به هواداران این ماجرا را سناریوی از پیش تعیین شده احسان علی خانی که یک پرسپولیسی است یاد می شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان