//
کدخبر: ۳۱۴۵۴ //

سرمربی استقلال بالاخره بدنسازی را جدی گرفت!

نام میک مکدرموت تابستان گذشته در حوالی باشگاه استقلال شنیده میشد اما حضور این مربی روی نیمکت آبیهای تهران اتفاق نیفتاد و انتظار منصوریان برای امضا شدن این قرارداد بی نتیجه ماند.

سرمربی استقلال بالاخره بدنسازی را جدی گرفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیمنصور زمان زیادی برای انتخاب مربی بدنساز صبر کرد و اساسا زمان کلیدی را برای فشار گذاشتن روی بدن بازیکناناش از دست داد. استقلال حتی در زمان حضور در اردوی پیش فصل در ارمنستان، هنوز مربی بدنساز نداشت و خود منصوریان در کنار علی چینی وظیفه بدنسازی تیم را بر عهده گرفته بود. اتفاقی که موجب شد استقلال نیم فصل اول کابوسواری را پشت سر بگذارد و مدت بسیار زیادی طول بکشد تا این تیم فرم ایدهآلاش را به دست بیاورد. سرمربی جوان آبیها این بار دیگر اشتباه فصل گذشته را تکرار نکرد. او این بار خیلی زود شرایط را برای حضور مکدرموت در کنار تیم فراهم کرده و به نظر میرسد از همان اولین جلسههای تمرینی برای فصل جدید، این مربی را در کنار خودش داشته باشد. میک مکدرموت، بدنساز سابق تیم ملی است.

مردی که با کارلوس کی روش به فوتبال ایران وارد شد و مدتی بعد تیم ملی را ترک کرد اما حالا دوباره با استقلال، به ایران بازخواهد گشت. یک فصل بدنسازی درجه یک با مارکو استیلیانوویچ، از اصلیترین دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود. قرمزها حتی در آخرین بازی آسیایی فصل نیز توان بدنیشان را به رخ حریف کشیدند. یک سال قبل نیز بدنساز برزیلی استقلال خوزستان نقش مهمی در قهرمانی این تیم ایفا کرد. حالا با مکدرموت، استقلالیها نیز شانس زیادی برای نتیجهگرفتن در لیگ خواهند داشت. فصل بدنسازی، طلاییترین زمان برای ساختهشدن یک تیم آماده است و علیمنصور دیگر قصد ندارد با این مقطع کلیدی، شوخی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان