//
کدخبر: ۳۱۲۶۷ //

هواداران استقلال در انتظار اولین واکنش/بازیکن بگیرید، استعفا بدهید، پیشرفت کنید

با گذشت بیش از 4 روز از شکست سنگین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همچنان بسیاری در انتظار واکنش مناسبی به این اتفاق هستند.

 هواداران استقلال در انتظار اولین واکنش/بازیکن بگیرید، استعفا بدهید، پیشرفت کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

 با گذشت نزدیک به 100 ساعت از شکست سنگین استقلال برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، بسیاری از هواداران این تیم و افکار عمومی در انتظار واکنش جدی باشگاه استقلال و البته وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه استقلال به این شکست سنگین هستند.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تا به امروز جلسه ای برگزار نکردند و در اظهار نظرات خود نیز از تصمیمی جدی درباره ی این اتفاق خبر ندادند تا موضع کادر مدیریتی این باشگاه نسبت به این اتفاق فعلا انفعال باشد. جریمه ی بازیکنان و کادر فنی، تذکر به کادرفنی و حتی تغییرات کلی و جزئی کادرفنی از جمله اتفاقاتی است که می توان از هیات مدیره باشگاه استقلال اتظار داشت اما تا به امروز هیات مدیره ی 3 نفره ی این باشگاه هیچ واکنشی نسبت به این شکست نداشتند.

علیرضا منصوریان به عنوان مسئول اصلی این شکست، بعد از نشست خبری مسابقه تلاش کرد تا با تغییر فضا، از گام های رو به جلو برای فصل آینده استفاده کند تا خشم هواداران استقلال فروکش کند. منصوریان 24 ساعت بعد از این باخت خبر از جذب بازیکنان بین المللی و بزرگ داد و همچنین اعلام کرد که مذاکرات با مک درموت به توافق حاصل شده و دستیار کی روش به زودی به کادرفنی استقلال برای لیگ هفدهم اضافه می شود. دو اتفاقی که البته با واکنش جدی هواداران رو به رو نشد اما سرمربی استقلال تلاش کرد تا با این تصمیمات عزم جدی خود برای جبران این شکست را نشان دهد.

وزارت ورزش اما از منصوریان و افتخاری فعال تر بود؛ موضوع ترمیم هیات مدیره ی استقلال که در هفته های گذشته مطرح می شد، بعد از این باخت به صورت بسیاری جدی دوباره مطرح شد. معاونان وزیر ورزش باز هم از ترمیم هیات مدیره صحبت کردند اما این بار شنیده ها حاکی از این است که بحث ترمیم جای خود را به تغییر داده که البته این موضوع با توجه به ناکارآمدی اعضای هیات مدیره اتفاق دور از ذهنی نیست.

دامنه ی تغییرات هیات مدیره حتی ممکن است دامن افتخاری را نیز بگیرد؛ هر چند وزیر ورزش و معاونان او پیش از این باخت اعلام کرده بودند که مدیران عامل سرخابی ها در لیگ هفدهم نیز به کار خود ادامه می دهند اما محمدرضا داورزنی روز چهارشنبه در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرد که هنوز درباره ی ادامه ی کار یا برکناری افتخاری تصمیم گیری نشده که این موضوع نشان می دهد باخت سنگین برابر العین برای افتخاری هزینه های زیادی در پی خواهد داشت.

تغییرات در کادر مدیریتی استقلالی ها در آستانه ی فصل نقل و انتقالات و تغییرات امضای اعضا و دیگر مسائل قانونی اتفاقی است که می تواند در نقل و انتقالات به ضرر آبی ها تمام شود که همین موضوع شاید تنها عامل بازدارنده برای وزارت ورزش و جوانان باشد.

اینکه تغییرات در هیات مدیره، مدیرعامل و کادرفنی می تواند واکنش مناسبی به شکست سنگین برابر العین بعد از یک فصل موفق برای آبی ها باشد یا از تنبیهاتی مانند جریمه ی نقدی استفاده کرد، تصمیم مهمی است که در روزهای پر حاشیه نقل و انتقالات باید از سوی وزارت ورزش و جوانان و به تبع آن هیات مدیره ی باشگاه استقلال انتظار داشت تا شاید خشم فروکش نکرده هواداران استقلال و مطالبه ی افکار عمومی برآورده شود.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان