//
کدخبر: ۳۱۵۷۱۳ //

چلسی به دنبال انتقال قرضی هافبک بوسنیایی بارسا

باشگاه چلسی نسبت به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ از تیم فوتبال بارسلونا علاقه‌مند است.

چلسی به دنبال انتقال قرضی هافبک بوسنیایی بارسا
به گزارش فرتاک نیوز،

میرالم پیانیچ که اولین فصل حضورش در بارسلونا برای او خوب پیش‌ نرفت، به نظر یکی از بازیکنانی است که در این تابستان به صورت قرضی یا قطعی از جمع آبی‌واناری‌ها جدا خواهد شد، این در حالی است که او تا سال 2024 با کاتالان‌ها قرارداد دارد.

نشریه «Le 10 Sport» فرانسه حالا خبر می‌دهد که باشگاه چلسی نسبت به جذب این هافبک بوسنیایی از بارسلونا علاقه‌مند است. چلسی به دنبال انتقال قرضی پیانیچ 31 ساله به استمفوردبریج است، اما در این راه پاری‌سن‌ژرمن را کنار خود می‌بیند که با سناریویی مشابه قصد جذب این بازیکن را دارد.

هنوز مشخص نیست که بارسلونا این هافبک بوسنیایی را قرض خواهد داد یا خیر، چون این باشگاه به لحاظ مالی در وضعیت بدی به سر می‌برد و بدهی بیش از یک میلیارد یورویی که دارد، آنها را مجبور به فروش چند بازیکن‌شان در این تابستان خواهد کرد.

میرالم پیانیچ که تابستان گذشته در جریان معاوضه با آرتور ملو از یوونتوس جدا و به بارسلونا پیوست، گزینه بازگشت به یوونتوس را هم پیش روی خود دارد. از آنجایی که پرداخت دستمزد 6.5 میلیون یورو در سال او برای یووه دشوار است، بارسلونا حتی حاضر به پرداخت بخشی از دستمزد این هافبک بوسنیایی در صورت انتقال به جمع راه‌راه پوشان تورین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان