//
کدخبر: ۳۱۴۹۵۱ //

روایت مورینیو از یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های چلسی

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، در مورد یکی از حسرت های بزرگ این تیم یعنی از دست دادن کوین دی بروین صحبت کرد.

 روایت مورینیو از یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال 2014 بود که کوین دی بروین با قراردادی به ارزش 18 میلیون پوند چلسی را به مقصد ولفسبورگ ترک کرد. حدود 18 ماه بعد ستاره بلژیکی دوباره لیگ برتر انگلیس بازگشت و راهی منچستر سیتی شد. دی بروین طی این مدت با سیتیزن ها به قهرمانی لیگ برتر دست یافته و دو بار نیز به عنوان بازیکن فصل انتخاب شده است. او همچنین خود را در قامت یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا به اثبات رسانده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، اکنون درباره علت جدایی کوین دی بروین از آبی‌های لندن توضیح داده و می‌گوید: " او مرا تحت تاثیر قرار داد و به همین خاطر من تصمیم گرفتم که به صورت قرضی جدا نشود. من می‌خواستم که او بماند و حتی در اولین مسابقه لیگ برتر مقابل هال‌سیتی از ابتدا به میدان رفت.

در مسابقه دوم ما در اولدترافورد حضور پیدا کردیم و او آمد و به من گفت من می‌خواهم در هر مسابقه و همه دقایق بازی کنم. او فشار زیادی را برای این کار وارد کرد. او به دنبال ترک چلسی بود و می‌خواست به آلمان برود که پیش از آن در آنجا اوقات خوبی را سپری کرده بود. او فشار زیادی را برای جدایی وارد کرد. داستان اینگونه است و شکی در کیفیت وجود نداشت. او حالا یکی از پنج بازیکن برتر دنیاست."

مورینیو در ادامه گفت: "وقتی قرار بود به صورت قرضی جدا شود، من این ویژگی‌ها را تماشا کردم و خواستم که بماند. او تجربه‌ و بلوغ فعلی را نداشت اما از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار بود. کوین به خوبی می دانست که چه می‌خواهد و حاضر نبود در آن فصل که چلسی بازیکنان زیادی در ترکیب خود داشت، در این تیم بماند. در واقع او از آلمان می‌آمد که در هر دقیقه از فصل به میدان رفته بود. گاهی اوقات ما مربیان اشتباه می‌کنیم اما در مورد دی بروین اینگونه نبود. من توانایی های او را مشاهده کردم اما دی بروین می‌دانست که چه می خواهد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان