//
کدخبر: ۱۶۷۳۷۵ //

صحبت‌های عجیب ستاره چلسی از سبک ساری و مورینیو

مهاجم گل‌زن آبی‌های لندنی مدعی است که زیرنظر ساری بهتر می‌تواند بدرخشد.

صحبت‌های عجیب ستاره چلسی از سبک ساری و مورینیو
به گزارش فرتاک نیوز،

 ادن هازارد، مهاجم گل‌زن چلسی، بر این باور است که سبک بازی او با مائوریتسیو ساری بیشتر هم‌خوانی دارد تا ژوزه مورینیو.

هازارد که قبل از کار با ساری زیرنظر مورینیو هم بازی کرده و به همراه او توانست قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ کاپ را هم به دست آورد، ادعا کرد که سبک کار سرمربی ایتالیایی خیلی بالاتر از سرمربی پرتغالی است.

در همین خصوص، هازارد در گفتگویی اظهار کرد:

بدون اغراق می‌گویم که با تمام مربیانی که تابه‌حال کار کرده‌ام، تجارب زیادی به‌دست آورده‌ام. در واقع هر مربی نگاه متفاوتی نسبت به دیگری دارد و به همین خاطر است که هر بازیکنی سبک یکی را بیشتر می‌پسندد. هر کدام از آن‌ها نصیحت‌های بسیار خوبی به من کردند.

من اگر بخواهم از میان ساری و مورینیو یکی را انتخاب کنم، ساری را برمی‌گزینم، چرا که سبک خاصی دارد و بیشتر به فوتبال من نزدیک است. البته مورینیو هم خاص است و نمی‌توان این را انکار کرد ولی این نظر من است و امیدوارم از من ناراحت نشود.

eden-hazard---jose-mourinho-245319

 

ستارۀ آبی‌های لندنی در ادامه خاطرات جالبی از فصل 2014/2015 گفت:

حدود سه سال قبل یکی از بهترین فصول فوتبالی‌ام را پشت سرگذاشتم. من با چلسی قهرمان لیگ برتر شدم و جایزه بهترین بازیکن سال را هم از آن خود کردم. فصل فوق‌العاده‌ای برای من بود، زیرا توانستیم جوایز فردی و تیمی را کسب کنیم. آن سال‌ها دیدارهای زیادی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و حتی لیگ کاپ را هم بردیم. در فصل 2016/2017 هم بار دیگر قهرمان شدیم ولی این بار بیشتر به ما چسبید، چرا که در ابتدای فصل افتضاح بودیم و در انتها با قدرت فاتح جام شدیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان