//
کدخبر: ۱۶۶۰۷۶ //
فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است

ادن هازارد در رئال مادرید جانشین این ستاره می شود

سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی و همبازی سابق ادن هازارد در چلسی می‌گوید امیدوار است ستاره بلژیکی در چلسی بماند ولی او همیشه به رئال مادرید علاقه‌‌مند بوده و دلش با این باشگاه اسپانیایی است.

ادن هازارد در رئال مادرید جانشین این ستاره می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی این هفته اعلام کرد درباره آینده خود به تصمیم رسیده و این تصمیم را به زودی اعلام خواهد کرد. از مدتها پیش شایعات زیادی درباره انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده بود ولی او تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد. سسک فابرگاس، همبازی سابق هازارد که در ماه ژانویه از این تیم جدا شد و به موناکو پیوست می‌گوید با اینکه امیدوار است هازارد در چلسی بماند ولی می‌داند که او چقدر به رئال مادرید علاقه‌مند است.

فابرگاس در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" باید منتظر ببینیم و ببینیم تصمیمی که هازارد می‌خواهد اعلام کند چیست. ادن یک سال و نیم دیگر با چلسی قرارداد دارد و خودش و خانواده‌اش از این باشگاه و از زندگی در لندن راضی هستند".

فابرگاس در ادامه گفت:" اما این نوع تصمیم‌ها در نهایت کاملا شخصی است. هازارد همیشه مادرید را دوست داشته و این را علناً به زبان آورده. بله، دل هازارد پیش رئال مادرید است. من شخصا امیدوارم او با چلسی تمدید کند ولی اگر این اتفاق نیفتاد، شک ندارم که باشگاه بعدی ادن، رئال خواهد بود".

گل در گزارشی اختصاصی مدعی شد هازارد امیدوار است در تابستان پیش رو بتواند با قراردادی 100 میلیون پوندی راهی مادرید شود. به گزارش گل، هازارد در رئال مادرید به احتمال زیاد جانشین ایسکو خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان