//
کدخبر: ۳۱۵۵۶ //

مسی: امیدوارم فصل آینده در تمامی جام های موجود به قهرمانی برسیم

لیونل مسی در افتتاحیه پارکی تفریحی خود در چین با امیدواری از کسب قهرمانی های متعدد تحت نظر والورده صحبت کرد.

مسی: امیدوارم فصل آینده در تمامی جام های موجود به قهرمانی برسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیونل مسی موضوع اصلی ساخت و سازهای جدیدی در نانجینگ چین بوده است و علاوه بر این پارک تفریحی، پارکی تجربی نیز با نام وی در سال ۲۰۱۹ بازگشایی خواهد شد. بازدید کنندگان در این پارک با تجهیزات ورزشی که مسی با آن ها تمرین می کند نیز می توانند به ورزش بپردازند. مسی در حاشیه این مراسم در این خصوص گفت:

    امیدوارم تجربه خوبی که تا قبل وجود نداشته است را در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهم تا افراد بتوانند به ورزش بپردازند. خوشبختانه آن ها احساس می کنند من هم در کنار آن ها هستم وقتی در این پارک به ورزش می پردازند.

این پارک تفریحی که توسط گروه فینیکس و گروه مدیاپرو ساخته شده است در شرق چین واقع شده است و ۸۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد. در بیانیه ای که گروه های سازنده این پارک منتشر کرده اند در خصوص این پارک گفته شده:

    این پروژه که بر اساس مفهوم واقعیت مجازی ساخته شده است با استفاده از تکنولوژی های چند رسانه ای این تجربه را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد که در تمامی مراحل ورزش خود را در کنار مسی تصور کنند. تمامی این تکنولوژی ها به کار گرفته شده اند تا تجربه ای مناسب از ورزش را در اختیار بازدیدکنندگان از این پارک قرار دهد.

تور چین مسی در حالی آغاز شد که او به همراه بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت دست نیافت و وی پس از قهرمانی در کوپا دل ری راهی چین شد. همچنین انریکه نیز از بارسلونا جدا شد تا ارنستو والوره جانشین وی شود. با این وجود مسی در حاشیه این مراسم اعلام کرد امیدوار است در فصل آینده تحت نظر والورده قهرمانی های متعددی کسب کند:

    در ابتدای فصل هدف ما قهرمانی در همه جام های ممکن بود، برای دست یابی به این هدف سال دیگر دوباره تلاش خواهیم کرد. مهمترین هدف ما بازگشت به روند قهرمانی هایمان است. مربی جدید را از نزدیک نمی شناسم و قرار است تا در چند روز آینده با هم ملاقات کنیم. او را از تیم هایی که در آن مربیگری کرده است می شناسم، او در بیلبائو شرایط خوبی داشت. نمی دانم او چگونه کار می کند بنابراین در روزهای آینده بیشتر همدیگر را خواهیم شناخت.

 

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان