//
کدخبر: ۳۰۹۱۸ //

نظر سرمربی جدید بارسلونا درباره مسی

عملکرد مسی در فینال‌های سال‌های اخیر جام‌های حذفی و مصاف‌های پرتعداد بارسا با اتلتیک بیلبائو و سایر تیم‌هایی که زیرنظر والورده هدایت می‌شدند، باعث شده که این سرمربی بارها در مورد مسی اظهار نظر کند.

 نظر سرمربی جدید بارسلونا درباره مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

ارنستو والورده که  به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معارفه می‌شود، از روز اول جولای همکاری‌‌اش با مسی و سایر بازیکنان بارسا را آغاز خواهد کرد. او تا پیش از این مسی را به عنوان بازیکن حریف می‌دید و همواره برای مهار او برنامه‌ریزی می‌کرد اما از این پس روی مسی به عنوان ستاره شماره یک تیمش حساب باز خواهد کرد. در طول این سال‌ها و مصاف‌های والورده با بارسلونا، او همیشه به تمجید از مسی می‌پرداخته.

عملکرد مسی در فینال‌های سال‌های اخیر جام‌های حذفی و مصاف‌های پرتعداد بارسا با اتلتیک بیلبائو و سایر تیم‌هایی که زیرنظر والورده هدایت می‌شدند، باعث شده که این سرمربی بارها در مورد مسی اظهار نظر  کند. او یک بار در زمان مربیگری در اتلتیک بیلبائو به شوخی در مورد مسی گفته بود: «دوست دارم که بهترین بازیکنان دنیا را در بیلبائو داشته باشم. امیدوارم که روزی کشف شود که مسی اصالتاً اهل بیلبائو است و بتوانیم او را به تیم‌مان بیاوریم.» و یک بار دیگر هم گفت: «بارسا تنها مسی نیست. البته باید بگویم که مسی بازیکنی است که در بازی‌های بزرگ همیشه خودش را نشان می‌دهد.»

در فینال جام‌حذفی که بارسا به لطف درخشش مسی 3 بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست داد، والورده در مورد ستاره آرژانتینی تیم حریف گفته بود: «از من می‌پرسیدند که آیا مسی قابل مهار است یا نه. مسی کاملاً بازی بارسا را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌دانی که باید مقابل او به دفاع بپردازی. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی مسی عادت دارد که در چنین بازی‌هایی ظاهر شود و این بار هم همین‌طور شد. او درخشان و حیرت‌انگیز است.»

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان