//
کدخبر: ۳۱۵۵۴۵ //

نویدکیا: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی مقابل فولاد داشته باشیم/ منصفانه بود که هر ۲ تیم یک امتیاز بگیرند

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نتیجه بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان را منصفانه دانست.

نویدکیا: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی مقابل فولاد داشته باشیم/ منصفانه بود که هر ۲ تیم یک امتیاز بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

 محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سنگینی داشته باشیم و اتفاقاً همینطور هم شد. یک بازی درگیرانه با دو سبک متفاوت. ما سعی می‌کردیم تا جایی که می‌شود بازی را کنترل کرده و پله پله بازیسازی کنیم، فولاد اما از میانه میدان پرس سنگین انجام می‌داد.

وی افزود: فکر می‌کنم دو سبک متفاوت در زمین سعی می‌کردند با دیدگاه‌هایی که داشتند، به دنبال گرفتن موقعیت از حریف باشند. بازی پایاپای بود، اما از لحاظ کنترل بازی ما شرایط بهتری داشتیم. روی ضدحملات هم فولاد بهتر از ما بود. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و آنها هم چند موقعیت خوب داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: در مجموع یک بازی فیزیکی بود که از نگاه من دو تیم احتیاط هم داشتند. البته طبیعی بود، بازی در هوایی گرم برگزار می‌شد و بازیکنان سعی داشتند انرژی‌شان را تقسیم کنند. به همین دلیل با خیال راحت بازی نمی‌کردند و فکر می‌کنم منصفانه بود که دو تیم یک امتیاز بگیرند.

نویدکیا در پاسخ به سؤالی در مورد قضاوت داور مسابقه گفت: من در مورد داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و اکنون هم چیزی برای گفتن در این باره ندارم. اگر لازم باشد کارشناسان داوری صحبت می‌کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان