//
کدخبر: ۳۱۵۴۱۷ //

نویدکیا: سخت ترین و مهمترین بازی فصل را مقابل فولاد داریم/هوشیار نباشیم از کورس قهرمانی عقب می‌افتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به جرات می‌توانم بگویم سخت ترین و مهمترین بازی فصل را فردا باید مقابل فولاد انجام بدهیم.

نویدکیا: سخت ترین و مهمترین بازی فصل را مقابل فولاد داریم/هوشیار نباشیم از کورس قهرمانی عقب می‌افتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد اظهار داشت: به جرات می‌توانم بگویم سخت ترین و مهمترین بازی فصل را فردا باید مقابل فولاد انجام بدهیم. می‌دانیم این تیم در زمین خودش نباخته و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

وی افزود: فولاد تیم فوق العاده قوی است. مخصوصا در ساختار دفاعی خیلی خوب کار می‌کنند. سعی می‌کنند حریفان را با 4 بازیکن جلویی در اهواز تحت فشار بگذارند که کار را برای همه سخت می‌کند. می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم.

نویدکیا تصریح کرد: هوا خیلی گرم است اما تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید به این مسائل مثبت نگاه و به سمت جلو حرکت کند. می‌دانیم اگر مقابل فولاد باهوش و با تمرکز بالا نباشیم نتیجه دلخواه را نمی‌گیریم. این تیم در خانه وقتی جلو می‌افتد کار را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی سپاهان در مورد اهمیت این بازی گفت: با علم به این مسائل سعی می‌کنیم بازی قابل قبولی انجام بدهیم و امتیاز لازم را بگیریم. مطمئنم بازی خیلی سنگینی داریم. اگر مسائل تاکتیکی را رعایت نکنیم امتیازی نمی‌گیریم و ممکن است از کورس قهرمانی عقب بیفتیم. رقیبان بعد از ما می‌توانند راحت‌تر برسند. بازی حساس و مهمی برای ما و فولاد است و معمولی نیست. تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. به خاطر همین فکر می‌کنیم بازی جذابی شود. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و خودمان را در شرایط خوب نگه داریم.

نویدکیا در مورد مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: عزت پورقاز را به دلیل محرومیت نداریم. بازیکنانی مانند مهدی ترکمان و مرتضی منصوری را به خاطر آسیب دیدگی جزیی با اینکه شرایطشان در تمرین بد نبود، برای اینکه ریسک نکنیم، همراه تیم نیاوردیم. به خاطر اینکه در دفاع مرکز تعدادمان کمتر بود روی مهدی‌زاده ریسک کردیم و او را آوردیم. ولی بقیه نفرات سالم هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان