//
کدخبر: ۳۱۵۴۱۸ //

رحمتی: نمی‌پسندم بازیکن با لحن بد با سرمربی حریف صحبت کند/از خطیبی عذرخواهی کردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اینکه بازیکنانم با سرمربی حریف با لحن بدی صحبت کنند را نمی‌پسندم، من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدیم و از او عذرخواهی کردم.

رحمتی: نمی‌پسندم بازیکن با لحن بد با سرمربی حریف صحبت کند/از خطیبی عذرخواهی کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر نشد؛ اما در میکسدزون ورزشگاه به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار داشت:‌ اکنون باید فشار مسابقات را تحمل کنیم و در 10 روز 3 مسابقه انجام دهیم. با استقلال بازی کردیم و یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند. دو توپ هم به تیر دروازه زدیم. در آن بازی مستحق باخت نبودیم و در بدترین حالت نتیجه مساوی حق‌مان بود. بازیکنان‌مان زحمت کشیدند و تلاش کردند. با این حال 3 امتیاز را به استقلال واگذار کردیم و مبارک‌شان باشد.

وی افزود: بلافاصله بعد از بازی با استقلال مقابل تراکتور بازی داشتیم، ما تیم جوانی هستیم. ریکاوری این تیم چه از نظر روحی و چه از نظر بدنی کار سختی است. اما خدا را شکر که این کار را انجام دادیم. در درجه اول از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و به آنها خسته‌ نباشید می‌گویم. آنها به معنای واقعی نشان دادند که یک تیم هستند. یعنی در این یکسال و اندی با این شرایط سخت 12- 13 بازیکن از تیم ما جدا شدند. مشکلاتی که به دلیل مالکیت و پرداختی‌ها وجود داشت، بازیکنان ما خیلی محکم و استوار به عشق مردم خراسان و عشق امام رضا (ع) ماندند و زحمت کشیدند از همه آنها تشکر می‌کنم. امروز به معنای واقعی نشان دادند که تیم واقعی هستند و از جان‌شان مایه گذاشتند. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: در فوتبال 70 دقیقه 10 نفره بازی کردن کار سختی است. آن هم مقابل تراکتور که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. جایگاهش هم در جدول بالاتر از ما بود. اما بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند. این برد را به آنها تبریک می‌گویم شیر مادرشان حلال‌شان باشد و از صمیم قلب از آنها  تشکر می‌کنم.

رحمتی در مورد شرایط داوری مسابقه خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم هفته قبل بلافاصله بعد از اینکه پنالتی از ما گرفته نشد پنج کارشناس داوری گفتند توپ به زمین و سپس به دست برخورد کرده و از دید خودشان و آنچه به آنها گفته شده  است را دیکته می‌کنند و این حمایت‌های غلط به داوری ما کمک نمی‌کند. هیچ ایرادی ندارد بگویند پنالتی بوده و داور نگرفته است. ما که کاری نمی‌توانیم بکنیم؛ اما اینکه شما بیایید جایی که به نفع خودتان است را ببینید و جایی که بازیکن توپ به دستش خورده و صحنه کاملاً واضح است را پنالتی نگیرید. به هرکسی این صحنه را نشان بدهید به جز کارشناسان داوری ایران می‌گویند پنالتی است. من 15 سال در تیم ملی حضور داشته‌ام و داوران خارجی دیده‌ام. از داور امروز هم تشکر می‌کنم من خودم به او اعتراض کردم اما اخطار اولی که به بازیکن ما نشان داد به حق بود و اخراج بازیکن ما هم به حق بود، صحنه پنالتی را ندیدم و نمی‌توانم در موردش نظر بدهم به داور خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اعتراض‌های زیاد بازیکنان پدیده به داور مسابقه و حتی سرمربی حریف عنوان کرد: وقتی تیمی از دقیقه 20؛ 10 نفره می‌شود، زمان زیادی در بازی باید دوندگی داشته باشد و اعتراض کردن طبیعی است. اما اینکه با سرمربی حریف با لحن بدی صحبت کنند را نمی‌پسندم. من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدم و از او عذرخواهی کردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان