//
کدخبر: ۳۱۵۴۰۱ //

لیگ دو|سفید و قرمز ها در مثلث سقوط!

قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور این روزها به ایستگاه بیست و پنجم خود رسیده است.

لیگ دو|سفید و قرمز ها در مثلث سقوط!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اعلام رای کمیته انضباطی درخصوص تیم نفت امیدیه سقوط این تیم از جدول گروه ب لیگ دسته دوم قطعی شده و باتوجه به شرایط جدول این گروه تیم های میلاد مهر تهران، سردار بوکان و شهرداری بم کاندیدای سقوط به لیگ دسته سوم هستند.

باشگاه میلاد مهر تهران که سومین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند هم اکنون با کسب ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و فوتبال دوستان تهرانی امیدوارند عوامل این تیم سهمیه استان تهران را حفظ کنند تا همچنان جوانان تهرانی به بازی کردن در چنین سطحی امیدوار باشند.

سفید و قرمز های تهرانی در هفته بیست و پنجم به مصاف تیم سقوط‌کرده نفت امیدیه خواهند رفت و در دیدار هفته پایانی میهمان شاهین بندر عامری مدعی خواهند بود که همین موضوع کار تهرانی ها را سخت خواهد کرد.

باشگاه سردار بوکان به عنوان یکی از پر هوادار ترین تیم های لیگ دسته دوم هم اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به میلاد مهر در رده دوازدهم جای گرفته است.

بوکانی ها ابتدا باید به مصاف شاهین بندرعامری چهارم جدولی بروند و در هفته پایانی میهمان تیم رده دومی شهید قندی یزد خواهند بود.

قرمزهای دیار عزیزخان مکری کار بسیار دشواری در دو هفته پایانی خواهند داشت اما هواداران پرشور بوکانی به ساق های بازیکنان تیم خود امیدوارند تا با دوندگی و تلاش سهمیه این تیم را در لیگ دسته دوم حفظ کنند.

ضلع سوم تیم‌های مدعی سقوط را باشگاه شهرداری بم تشکیل می دهد که با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سردار بوکان در رده سیزدهم جدول جای گرفته است.

پس از زلزله ویرانگر سال ۱۳۸۲ مردم خونگرم شهر بم دلخوشی جز باشگاه فوتبال شهرداری ندارند.

قرمزهای کویر نشین در اولین دیدار میهمان شهیدقندی مدعی هستند و در هفته پایانی میزبان شهدای بابلسر خواهند بود، نماینده استان مازندران هم اکنون در نقطه امن و رده هشتم جدول حضور دارد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم در نهایت کدام تیم با لیگ دسته دوم فوتبال کشور خداحافظی خواهد کرد!

نویسنده : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان