//
کدخبر: ۳۱۵۲۱۸ //

سایپا-صنعت نفت؛فرار از سقوط از اینجا شروع می شود

جدال تیم های سایپا و نفت آبادان برای فرار از سقوط است که هر دو تیم به دنبال حاشیه امنیت در جدول هستند تا کارشان را به هفته های پایانی نکشانند.

سایپا-صنعت نفت؛فرار از سقوط از اینجا شروع می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جدال تیم‌های پایین جدولی سایپا و نفت آبادان که هر دو برای بقا تلاش‌ می کنند، از حساسیت بالایی برخوردار است و نه فرار کمالوند که با هزاران امید استقلال را ترک کرد و راهی نارنجی پوشان شد، دوست دارد نقشی در سقوط تیمش داشته باشد و نه سیروس پورموسوی دلش می خواهد از صدر جدول به سقوط برسد.

در حال حاضر هر دو تیم همسایه یکدیگر هستند که اگر سه امتیاز را بگیرند حداقل کاری که می کنند، اجازه نمی دهند دیگر تیم های در حال سقوط نزدیکشان، شوند. نفت آبادان که لیگ را طوفانی آغاز کرد و تا صدر جدول هم رفت، خیلی زود دچار افت شد تا کارش به جایی برسد الان دنبال بقا باشد! سایپا نیز شروع خوبی در لیگ داشت و ابراهیم صادقی با جوانان به دنبال شگفتی سازی بود ولی دید این کار شدنی نیست و با نتایج ضعیفی که گرفت، استعفای محترمانه را به جای اخراج ترجیح داد! او رفت تا فراز کمالوند در عین ناباوری استقلال را رها کند و از آبی به نارنجی برسد. حال کمالوند در شرایطی قرار گرفته که اگر منجر به سقوط سایپا شود، همه اعتبارش را زیر سئوال می برد. البته پورموسوی نیز، همین شرایط را دارد و نمی خواهد تیمی که روزی تا صدر جدول برده بود را با دستان خودش، سقوط دهد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان