//
کدخبر: ۳۱۲۳۱۷ //

منادی: تعطیلی تاثیر گذار است ولی اینگونه که بخواهیم دنبال بهانه باشیم هرگز!

دروازه بان سایپا می گوید نه تنها در لیگ می مانند بلکه به دنبال کسب رتبه خوبی هستند.

منادی: تعطیلی  تاثیر گذار است ولی اینگونه که بخواهیم دنبال بهانه باشیم هرگز!
به گزارش فرتاک نیوز،

سایپا موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد محمدحسین اکبرمنادی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما با تیم پرمهره فولاد خوزستان بازی داشتیم و لی ما با برنامه به زمین آمدیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را ببریم.

وی در مورد اعتراض هر دو تیم به خصوص فولادی ها به داور بازی ادامه داد: اتفاق آنچنانی در بازی رقم نخورد که بخواهیم بگوییم داوری مشکل خاصی داشت. در بعضی از صحنه ها می توانست به نفع ما سوت بزند و طبیعت داوری این است اشتباه پیش بیاید وگرنه چیز مهمی پیش نیامد. ما پنالتی هم این وسط ندیدیم و شاید کارشناسان داوری باید در این مورد نظر بدهند.

او در مورد اینکه شرایط شان در جدول با این پیروزی و ۳ امتیازی که بر سر قضیه دیدار با پیکان نصیبشان شد و اینکه در لیگ ماندگار می‌شوند یا خیر گفت: ما به دنبال این هستیم در جدول جایگاهمان را بهتر کنیم و دنبال این نیستیم که بخواهیم در لیگ بمانیم. در لیگ ماندنمان کامل قطعی است چون هم پتانسیلش را داریم و هم این که بچه ها از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارند به دنبال این هستیم که رفته رفته بهتر بشویم و انشاالله رتبه ای به دست بیاوریم که در خور و شان باشگاه سایپا باشد. دروازه‌بان جوان نارنجی پوشان تهران در مورد کارکردن زیر نظر فراز کمالوند عنوان کرد: برای اولین بار است که دارم با آقای کمالوند کار می کنم. کار کردن با این سرمربی خیلی خوب و لذت بخش است و ما نتایج خوبی به همراه او خواهیم گرفت.

منادی در پایان در مورد تعطیلات لیگ افزود: به نظر من آنچنان فرقی نمیکند تعطیل باشیم یا خیر. اینکه تاسف بخوریم که حالا که روی دور برد افتاده ایم و لیگ تعطیل  شده اینگونه نیست. اگر قرار باشد در آینده پیروز شویم می شویم و ربطی به این مسائل ندارد. تعطیلی  تاثیر گذار است ولی اینگونه که بخواهیم دنبال بهانه باشیم هرگز.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان