//
کدخبر: ۳۱۵۱۷۲ //

مربی ذوب‌آهن: طولانی شدن لیگ باعث فرسایش تیم‌ها شده

مربی ذوب‌آهن گفت: طولانی شدن لیگ باعث فرسایشی شدن و خسته کننده می‌شود و به غیر از فشار تمرینات فشار روحی هم متوجه بازیکنان است؛ تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم.

مربی ذوب‌آهن: طولانی شدن لیگ باعث فرسایش تیم‌ها شده
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن استکی مربی ذو‌ب‌آهن در نشست پیش از بازی تیم خود مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: طولانی شدن لیگ باعث فرسایشی شدن و خسته کننده می‌شود و به غیر از فشار تمرینات فشار روحی هم متوجه بازیکنان است؛ تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم، تمرینات بدنسازی خوب و چند بازی تدارکاتی که تیم شرایط خوبی هم از لحاظ روحی هم بدنی پیدا کرد.

مربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان ادامه داد: در حال حاضر بازیکن آسیب دیده نداریم و شرایط ایده‌آلی داریم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی مقابل آلومینیوم باشیم که تیم خوبی است، همچنین امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و هر دو تیم مزد تلاش خود را بگیرند.

وی در خصوص وقفه لیگ و آسیبی که به تیم‌ها وارد شد افزود: اولین لطمه‌ای که وارد می‌شود متوجه بازیکن است زیرا آن‌ها هستند که تلاش می‌کنند و الان در این شرایط گرما جدا از بیماری کرونا به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود و بالطبع تمرین کردن هم حدی دارد، هرچند که بازی‌های تدارکاتی هم برگزار شود بازهم بازیکنان انگیزه بازی‌های رسمی را ندارند.

استکی در خصوص مصدومان تیم بیان داشت: به جز حدادی‌فر که دوره نقاهت را می‌گذراند بازیکن مصدوم دیگری نداریم و هرکس را مجتبی حسینی صلاح بداند به میدان می‌رود.

مربی ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: رای صادر شده در بازی مقابل سایپا که همه می‌دانند شرایط نباید به این گونه باشد، دو تیم در زمین مسابقه داده و نتیجه مشخص است، بازیکنی که زیر یک دقیقه بازی کرده و هیچ تاثیری در نتیجه نداشته. امیدوارم در کمیته استیناف رای بهتری صادر شود.

ذوب‌آهن تیم پرمهره‌ای است و بازی سختی پیش‌رو داریم

علی‌اکبر دهقان مربی تیم آلومینیوم اراک نیز در خصوص شرایط بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: برای بازی فردا کادر فنی و منصوریان به بازیکنان تاکید کرده‌اند که به جایگاه ذوب‌آهن در جدول توجه نکنند و حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کرده‌ایم، ذوب‌آهن تیم پرمهره‌ای است و قطعا فردا بازی سختی پیش‌رو داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص داوری بازی فرده گفت: بازی حساسی است و علاوه بر این که نتیجه برای تیم ما و ذوب‌آهن مهم است برای دیگر تیم‌ها نیز اهمیت دارد ولی منصوریان تاکید کرده با توجه به این که اکبریان داور بازی است و دربی را هم سوت زده پس داور قدرتمندی است بنابراین بازی فردا را هم به او سپرده‌اند و از این جهت مطمئن هستیم که شاهد بهترین عملکرد از سوی تیم داوری خواهیم بود.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: یادی کنیم از کاپیتان دوتیم، فردا به دلیل آسیب‌دیدگی میثم مجیدی او را در اختیار نداریم و بازیکن موثر و با اخلاقی است که نمی‌توانیم از او بهره ببریم، همچنین قاسم حدادی‌فر کاپیتان و اسطوره ذوب‌آهن که برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم تا به زودی به میادین بازگردد.

قبل از کرونا کادر فنی آلومینیوم با ذو‌آهن کار می‌کردند و شناخت کامل روحی روانی روی تک تک افراد ذو‌آهن و به لحاظ فنی شناخت کامل از مجموعه داریم و نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کرده‌ایم؛ امیدوارم هرتیمی که فردا تلاش بیشتری می‌کند و بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کند موفق باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان