//
کدخبر: ۲۳۲۳۵۴ //

حدادی فر: امروز از لحاظ روحی خوب نبودیم

هافبک تیم ذوب‌آهن گفت: منصوریان می‌تواند تیم را جمع کند اما در نهایت مدیران باشگاه می‌دانند و من به عنوان یک بازیکن حرف بچه‌ها را می‌زنم.

حدادی فر: امروز از لحاظ روحی خوب نبودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 قاسم حدادی‌فر پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل سایپا اظهار داشت: من با عقل کوچکی که دارم با مدیریت صحبت کردم و حرف بچه‌ها را به آنها گفتم، گفتم الان درست نیست که علیرضا منصوریان با 8 امتیاز از 5 بازی این طور از تیم برود، این مسأله خیلی تأثیر داشت. او علاوه بر اینکه مربی بود رفیق و سنگ صبور بچه‌ها بود و خیلی زحمت کشید اما در نهایت مدیران باشگاه خودشان می‌دانند ما یک بازیکن ساده هستیم. صلاح کار خویش را خسروان دانند.

حدادی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن بود اگر منصوریان در کنار تیم قرار می‌گرفت ذوب‌آهن در این بازی نتیجه می‌گرفت عنوان کرد: شرایط تیم خیلی خوب پیش می‌رفت غیر از بازی با پرسپولیس ما در 4 بازی کلین شیت کردیم و 8 امتیاز داشتیم.

وی در مورد اولتیماتوم‌های باشگاه تصریح کرد: البته باشگاه هم حق دارد ولی می‌توانستند با مدیریت قوی‌تر و فکر بهتر قضیه را حل کنند. شرایطمان خوب بود، اگر دو سه بازیکن به ما اضافه می‌شدند نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. در کل کاری است که شده اما هنوز هم دیر نیست باید او را برگردانند. او از تیم شناخت دارد و اگر چند بازیکن اضافه شوند این تیم می‌تواند به بالای جدول برسد. امیدوارم فکر درست کنند و هر کسی می‌آید باعث عاقبت به خیری شود ما فقط بازیکن هستیم و نمی‌توانم بیشتر از حدمان پایمان را بگذاریم.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا به گزینه‌هایی که نام آنها برای بازگشت به نیمکت ذوب‌آهن مطرح می‌شود علاقه دارد، گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم و با من هم صحبتی نشده است. تا به حال نظری ندادم و هر چه بوده تصمیم هیأت مدیره و کمیته فنی بوده، امیدوارم هر که می‌آید بتواند تیم را جمع و جور کند تا نیم‌فصل دوم خوبی داشته باشیم.

حدادی‌فر در پاسخ به این سؤال که آیا از کنار زمین در جریان بازی مسائل فنی به تیم منتقل می‌شد، عنوان کرد: امروز تیم ما زیاد خوب نبود.  از لحاظ روحی خوب نبودیم چون علیرضا منصوریان از لحاظ عاطفی شرایط خوبی ایجاد کرده بود. ما اول فصل یک شوک از طرف  جناب آذری خوردیم و یک شوک هم امروز خوردیم، دو باخت پشت سر هم داشتیم ولی در کل من هیچ کاره بودم. با این که 4 کارته بودم کنار بچه‌ها قرار گرفتم، امیدوارم طی امروز و فردا تصمیم خوبی بگیرند. باید کسی بیاید که شناخت داشته باشد. من نظر خودم را امروز به آنها گفتم، خودشان می‌دانند و به نظر من باید منصوریان را برگردانند. او می‌تواند تیم را جمع کند اما در نهایت خودشان می‌دانند من به عنوان یک بازیکن حرف بچه‌ها را می‌زنم. آنها به من گفتند و من هم منتقل کردم.

وی ادامه داد:‌فضای عاطفی خیلی خوبی درست شده بود. تیم‌مان هم شرایط خوبی پیدا کرده بود. به جز بازی پرسپولیس در 4 هفته دیگر تیم داشت خیلی  خوب کار می‌کرد. با اینکه درصد بازگشت منصوریان بسیار کم است اما چه بیاید و چه نیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان