//
کدخبر: ۳۱۴۹۱۶ //

افزایش روابط بین المللی باشگاه سپاهان با باشگاهای حرفه ای دنیا

مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه برای بررسی و هماهنگی‌های اجرایی تفاهم‌نامه فی مابین زنیت و سپاهان فردا وارد اصفهان می‌شوند.

افزایش روابط بین المللی باشگاه سپاهان با باشگاهای حرفه ای دنیا
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش از ظهر امروز سه‌شنبه یکم تیرماه ۱۴۰۰ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مراسم افتتاحیه جشنواره علمی فرهنگی اصفهان و سنت‌پترزبورگ گفت: بسیار خوشحالیم که مربع همکاری‌های شهر‌های فرهنگی اصفهان و سنت‌پترزبورگ در راستای فعالیت‌های راهبردی شهرداری اصفهان در ایجاد تفاهم‌نامه‌ها و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین شهر‌های مختلف امروز تبدیل به برنامه‌های اجرایی شده که در بخش‌های علمی، فرهنگی و ورزشی به صورت عملیاتی سازمان یافته است.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در راستای ارتباطات بین‌المللی همکاری‌های فنی ورزشی با باشگاه‌های مختلف جهان در حال حاضر قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های همکاری و خواهر خواندگی دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: چند ماه قبل تفاهم‌نامه میان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ قهرمان لیگ روسیه به امضاء رسیده که همین جا از همکاری‌های دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان و سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه صمیمانه تشکر می‌کنم.

محمدرضا ساکت با اشاره به اینکه نقشه‌ راه این تفاهم‌نامه آماده شده در مورد تایید دو باشگاه قرارگرفته است گفت: این تفاهم‌نامه بستری برای همکاری‌های علمی ورزشی، برگزاری رویداد‌های ورزشی، برگزاری تورنمنت‌ها و فستیوال‌های ورزشی ویژه خانم‌ها و آقایان بین دو باشگاه است.

وی افزود: تبادل تجربیات در حوزه فوتبال پایه، برگزاری کارگاه‌های مشترک در راستای ارتقاء دانش مربیگری، استعدادیابی، مسائل زیرساختی ورزشی، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: آقای الکساندر مدودف مدیرعامل محترم باشگاه زنیت روسیه با هیات همراه برای بررسی و هماهنگی‌های اجرایی در این زمینه فردا وارد اصفهان می‌شوند و سه روز در این شهر حضور دارند.

ساکت ادامه داد: هیات باشگاه زنیت در این سه روز ضمن بازدید از امکانات و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، آکادمی باشگاه، ورزشگاه نقش جهان، دیداری با جناب آقای نوروزی شهردار محترم اصفهان خواهند داشت و روز دیگر با جناب آقای مهندس عظیمیان مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه اصفهان دیدار و گفتگو خواهند کرد و در این دیدار ابعاد این همکاری تبین خواهد شد.

وی افزود: این حرکت در راستای گسترش ارتباطات بین‌المللی و بستری برای فعالیت‌های و برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی بین دو باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه سردار آزمون مهاجم تیم زنیت از ۱۴ سالگی در باشگاه سپاهان حضور داشته گفت: سردار آزمون محصول مشترک دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ و نماد همکاری‌های مشترک است.

ساکت گفت: در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت روسیه، ارتباطات در ابعاد مختلف صورت گرفته که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک باشگاه پر افتخار ایرانی، مفتخر است با یکی از بزرگترین باشگاه‌های روسیه ارتباط و همکاری دوجانبه را در عرصه‌های مختلف فنی و ورزشی داشته باشد.

وی ادامه داد: برای عزیزانمان در دانشگاه اصفهان صمیمانه آرزوی موفقیت می‌کنیم، چندی پیش باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با دانشگاه اصفهان تفاهم‌نامه‌ای در زمینه‌های پژوهشی، علمی و آموزشی منعقد کرده و در این راستا همکاری فی ما بین دانشگاه اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شده است.

ساکت در پایان گفت: به امید موفقیت و پیشرفت همکاری‌هایی که امروز در مربع شهرداری اصفهان، شهرداری سن پترزبورگ، دانشگاه اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایجاد شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان