//
کدخبر: ۱۹۰۸۲۴ //

توضیحات تابش درخصوص سهمیه و جایگاه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:این بازی آبروی کشور است که در کشورهای دیگر نمایش داده می‌شود و باید فرهنگ خوب ایرانی را نشان بدهیم.

توضیحات تابش درخصوص سهمیه و جایگاه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود تابش در خصوص آخرین وضعیت تقسیم‌بندی تماشاگران در مسابقه فردا بین سپاهان و پرسپولیس، گفت: براساس تصمیم گرفته شده، این طور مصوب شد که تقسیم تماشاگران به صورت 70 به 30 باشد. در این یک هفته صحبت‌های زیادی شد و جلسات زیادی برگزار شد و بالاخره مراجع ذیصلاح تصمیم گرفتند که نسبت جمعیت دو تیم این گونه باشد. ما هم موظفیم آن را اجرا کنیم. سعی می کنیم ان‌شاءالله میزبان خوبی باشیم و پذیرایی خوبی از تیم مهمان به عمل بیاوریم.

وی در خصوص اینکه آیا صحبتی در مورد این نحوه تقسیم‌بندی دارد، گفت: صحبت خاصی ندارم. فقط از هوادارانمان می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و فرهنگ بالای هوادار اصفهانی را نشان بدهند. از آنها می‌خواهم که تیم خودشان را تشویق کنند و فرهنگ هواداری و میزبانی را به نمایش بگذارند. ان‌شاءالله که یک بازی جوانمردانه برگزار شود که مردم از دیدن آن لذت ببرند و هواداران ما هم ضمن احترام به تیم مقابل، فرهنگ مردم خوب اصفهان را نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چه جایگاهی را برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته‌اند و آیا ممکن است که جایگاه پشت دروازه را برای آنها در نظر بگیرند، گفت: خیر، جایگاه پشت دروازه را برای هواداران پرسپولیس در نظر نگرفته‌ایم. امروز جداسازی سکوها با توجه به مسائلی مانند ورودی و خروجی یا دسترسی به سرویس‌های بهداشتی، مشخص می‌شود. همیشه در ورزشگاه نقش جهان محل هواداران تیم میهمان مشخص است و برای بازی فردا هم ما در همان محدوده یعنی تقریباً از پشت نیمکت خودشان آنها را اسکان می‌دهیم، اگر جمعیت بیشتری هم داشتند با توجه به تعداد آن‌ها، در طبقه دوم همان قسمت هواداران خودشان را اسکان می‌دهیم. 

وی در پایان و در مورد اینکه با این حساب فردا، اتفاقاتی که در تهران به خاطر اسکان هواداران پرسپولیس بالای سر هواداران سپاهان رخ داد، را شاهد نخواهیم بود، گفت: به هر حال گذشته‌ها گذشته است. ما سعیمان این است که در طبقه دوم هر جایگاه از همان هواداران طبقه اول قرار بگیرند. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب برگزار شود. این بازی آبروی کشور است که در کشورهای دیگر نمایش داده می‌شود و باید فرهنگ خوب ایرانی را نشان بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان