//
کدخبر: ۳۱۴۸۶۱ //

استیلی:همه تیم‌ها به بازیکنی مثل سید جلال نیاز دارد

حمید استیلی صبح امروز طی مصاحبه‌ای به مرور یکی از جذاب ترین قاب‌های فوتبال ایران پرداخت همچنین از بازیکنان مورد علاقه اش در این نسل از تیم ملی و پرسپولیس صحبت کرد.

استیلی:همه تیم‌ها به بازیکنی مثل سید جلال نیاز دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید استیلی بازیکن ملی پوش سابق فوتبال ایران در برنامه صبحگاهی شبکه یک حاضر شد و با مهدی  توتونچی مصاحبه‌ای انجام داد که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

حمید استیلی در واکنش به مرور یکی از جذاب ترین صحنه‌های فوتبال ایران که با گل‌زنی او به امریکا رقم خورد، گفت: من در پستی که بازی می‌کردم بیشتر کار تدافعی تیم را انجام می‌دادم؛ مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری در حملات تیم نقش پررنگ تری داشتند و من بیشتر بازی‌سازی می‌کردم. از دوران کودکی آرزوی من بازی در جام جهانی و گل‌زنی در آن بود و خدا کمک کرد تا آن گل را بزنم. ما بیست سال به جام جهانی نرفته بودیم و شرایط سخت بسیار بود و باید قدردان آقای مایلی کهن نیز باشیم.

استیلی در مورد بازیکن مورد علاقه‌اش از این نسل فوتبال ایران اشاره کرد: تمام بازیکنان این نسل درخشان هستند ولی فوتبالیست مورد علاقه من مهدی طارمی که در جوانان شاهین بوشهر می‌دیدم که چقدر تلاش می‌کند زمانی که در آن جا کار می‌کردم. او اکنون در پورتوی پرتغال افتخار ما ایرانی‌ها است.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره قهرمانی سوپرجام پرسپولیس و ادامه مسیر این تیم اشاره کرد: جا دارد تبریک بگوییم به هواداران و کادرفنی و بازیکن ها برای قهرمانی سوپرجام. الان پرسپولیسی ها در سه جام حذفی، آسیا و لیگ برتر برای کسب جام رقابت می‌کنند. پرسپولیس شخصیتی دارد که هر کس وارد تیم می‌شود واقعا شرایطش خیلی بهتر می‌شود و به نوعی شکوفا میشود که به خاطر زحمات کادر فنی است. یحیی بسیار خوب کار کرده و امیدوارم در پنجمین سال متوالی نیز موفق باشد و همچنین امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا نیز که مقتدرانه از گروه صعود کردند بتوانند خوب کار کنند. احتمال قهرمانی پرسپولیس خیلی زیاد است زیرا آمدن آل کثیر، مغانلو و ترابی مشکل پرسپولیس را در خط حمله حل کرد.

استیلی در پایان صحبت‌هایش و در انتخاب بازیکن مورد علاقه خود از این تیم پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی در این تیم به عنوان یک کاپیتان و رهبر است. حسینی را در این تیم خیلی دوست دارم و تیم ها به چنین بازیکنی که لیدر و کاپیتان تیم باشد احتیاج دارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان