//
کدخبر: ۳۱۲۰۲۶ //

استیلی: قرمز ها به پنجمین قهرمانی فکر کنند

بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس می گوید محرومیت برخی بازیکنان پرسپولیس میان هواداران این تیم شائبه ایجاد کرده است.

استیلی: قرمز ها به پنجمین قهرمانی فکر کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید استیلی این روزها دور از فوتبال است و آخرین مرتبه به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران روی نیمکت حضور داشت. او در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده و در بین حرف هایش به این نکته اشاره کرد که گاهی در صدور رای ها توسط کمیته انضباطی یا استیناف تبعیض اتفاق می افتد.  

حادثه اتوبوس تمرکز پرسپولیس را به هم زد

شرایط پرسپولیس خوب است. بعد از دربی هم بازی مقابل ذوب آهن سخت و در زمین حریف بود. قبل از بازی هم حادثه ای  ایجاد شد و از نظر روحی روانی تیم کمی تحت فشار بود. نه تنها بازیکنان بلکه تمام کسانی که با تیم بودند تحت تاثیر قرار گرفتند و همین موضوع باعث شد پرسپولیس در نیمه اول به دلیل عدم تمرکز  روی غافلگیری گل بخورد ولی در نیمه دوم با اینکه در زمین حریف یک گل عقب بود و تیم ذوب آهن هم در کار دفاعی فوق العاده خوب کار می کنند اما خیلی خوب به بازی برگشتند.

تعویض های گل محمدی کارساز بود

مهدی عبدی در دو هفته اخیر خیلی خوب کار کرده است. تغییراتی هم که آقای گل محمدی در بازی با ذوب آهن داد تاثیر گذار بود و آن هایی که به زمین آمدند، قدرت سرزنی خوبی داشتند. پرسپولیس در ارسال از کناره ها بهتر شد و به خاطر همین موضوع موفق شدند دو گل با سر بزنند. یک گل عبدی هم آفساید نبوده، ولی در نهایت  موفق شدند دو بر یک بازی را ببرند.

قرمز ها به پنجمین قهرمانی فکر کنند

درست است که پرسپولیس الان با سپاهان هم امتیاز است و به خاطر تفاضل گل در رده دوم است اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده و این تیم نباید امتیاز از دست بدهد و باید به پنجمین قهرمانی فکر کند.

کمیته انضباطی تبعیض قائل نشود

خوشبختانه در بازی بعدی جلال حسینی و فرشاد فرجی که محروم بودند بر می گردند. سید جلال یک لیدر فوق العاده خوب و کارساز  است. درمورد محرومیت حسینی و آقایی همه صحبت می کنند و هیچ کس راضی نیست. شاید خود کمتیه انضباطی یا استیناف هم از رای هایی که صادر می کند راضی نباشد. به این دلیل که باید یک مقدار شفاف تر رای بدهند. همه مقایسه می کنند که مثلاً دو بازیکن دیگر سر همین حرکات محروم نشدند، اما بازیکنان پرسپولیس محروم شدند. به دلیل این تبعیض ها همه ناراحت می شوند. اگر شفافیت وجود داشته باشد هیچ وقت این مشکلات پیش نمی آید و باید صداقت وجود داشته باشد.

سرمربی تیم ملی پرسپولیسی نیست

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض برخی مبنی بر اینکه چرا پنج پرسپولیسی در تیم ملی حضور دارند ولی از استقلال یک نماینده وجود دارد گفت: باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت. سرمربی تیم ملی که پرسپولیسی نیست. سرمربی تیم ملی خارجی است و لیگ و باشگاه های آسیا را دیده و بعد انتخاب کرده. آن هایی که دعوت نشده اند چیزی از شایستگی شان کم نمی شود. مثلاً رامین رضائیان یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر ایران است ولی نظر آقای اسکوچیچ این بوده که دعوت نشود و واقعا جایش خالی است؛  یا خود وریا غفوری هم شرایطش خوب است. پنج بازیکن پرسپولیس در اردو هستند و کسانی که دعوت نشدند نیز در حد تیم ملی هستند و انشاالله در آینده دعوت می شوند.  به هرحال این سلایق متفاوت همیشه وجود دارد. همیشه هم بعضی ها معترض هستند.

از برنامه ریزی غافل نشویم

فعلا که هیچ چیز تیم ملی امید مشخص نیست و تعطیل است و همه زمان ها را با وجود برنامه هایی که دادیم از دست دادند الان بیشتر تمرکز روی تیم ملی بزرگسالان است که خیلی هم اهمیت دارد اما نباید از برنامه ریزی کلی فوتبال غافل شویم. درست است که اولویت تیم ملی بزرگسال است ولی همه چیز باید طبق برنامه پیش برود. اگر ما مقطعی و کوتاه مدت فکر کنیم قطعا شکست می خوریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان