//
کدخبر: ۳۱۴۶۲۶ //

ایرانپوریان: مصدومیتم رفع شده و آماده بازی هستم

بازیکن باتجربه آلومینیوم از انگیزه و روحیه بالای خود برای درخشش با پیراهن این تیم می‌گوید.

ایرانپوریان:  مصدومیتم رفع شده و آماده بازی هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ایرانپوریان بازیکن باتجربه آلومینیوم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، در خصوص شرایط خود و همچنین تیم آلومینیوم گفت: متاسفانه در بازی با پدیده مشهد از ناحیه همسترینگ با مصدومیت مواجه شدم و بازی حساس با تراکتور را از دست دادم اما تعطیلی لیگ باعث شد که با کار زیر نظر کادر پزشکی، شرایط مطلوب و آمادگی لازم را به دست بیاورم و در اختیار کادرفنی قرار بگیرم. همین موضوع باعث شد تا در بازی با سپاهان بازی کنم و الان هم آماده شروع مسابقات هستم و اگر کادرفنی و آقای منصوریان صلاح بدانند، می‌توانم در بازی با ذوب آهن به تیم کمک کنم.

وی در ادامه شرایط تیم آلومینیوم را مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه در تعطیلات سه اردوی بسیار خوب در اراک، اصفهان و تهران برگزار کردیم و بازی های ایده آلی را داشتیم. سپاهان و فولاد جزو مدعیان لیگ برتر هستند و مس رفسنجان جزو شگفتی های لیگ به حساب می‌آید و بازی های سنگینی برای ما بودند. همچنین آقای منصوریان برنامه مدون و بسیار خوب برایمان در نظر گرفتند و با تمرینات و برنامه های تاکتیکی آماده شروع دوباره مسابقات و دیدارهای سخت هستیم.

ایران پوریان که سابقه کار با مربیان باتجربه ای را دارد، در خصوص کار با علیرضا منصوریان عنوان کرد: ایشان بسیار با دانش و باتجربه در حوزه فنی در فوتبال ایران هستند. وقت بسیار زیادی را در آلومینیوم صرف کارهای تاکتیکی می‌کنند و تمام نکات را ریز به ریز به بازیکنان گوشزد می‌کنند. ما هر روز منتظر یک تمرین جدید هستیم و از این رو میتوان گفت که برنامه های متعدد و تازه ای برای ما در نظر می‌گیرند که این خود جای تشکر از ایشان را دارد. همچنین کادرفنی با صلاحدید آقای منصوریان، هر کدام گوشه ای از کار را در دست دارند و تمرینات اختصاصی با ما انجام می‌دهند که همین تمرکز ما را بالا می‌برد و می‌توان گفت که یکی از دلایل موفقیت آلومینیوم همین تمرینات تاکتیکی است.

آلومینیوم در شروع مسابقات، بازی های سختی را در لیگ و جام حذفی برابر ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال دارد. ایرانپوریان در این خصوص گفت: پیک سخت کار ما فرا رسیده اما ما هیچ ابایی از نام حریفان نداریم و باتوجه به کادرفنی و بازیکنانی که در اختیار داریم، ما به هیچ هدفی جز موفقیت و جام حذفی فکر نمی‌کنیم. مطمئن باشید کیفیت کادر ما آنقدر بالا هست که به دنبال موفقیت و عناوین برتر و رتبه خوب هستیم. هواداران مطمئن باشند مانام آلومینیوم را در فوتبال ایران بیش از پیش مطرح خواهیم کرد و نتایج عالی را به دست خواهیم آورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان