//
کدخبر: ۳۱۴۶۱۴ //

کلانتری:علی رغم شرایط آب و هوایی اهواز برای باقیماندن در جمع مدعیان به برد نیاز داریم

سرمربی فجرسپاسی شیراز:محکوم، به پیروزی برابر استقلال خوزستان هستیم.

کلانتری:علی رغم شرایط آب و هوایی اهواز برای باقیماندن در جمع مدعیان به برد نیاز داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی  در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت:لیگ یک در بالای جدول و پایین جدول به اوج حساسیت خود رسیده است و همه ی بازیها برای چه مدعیان صعود و چه تیم هایی که برای بقا میجنگند حکم فینال دارد و تیم ما نیز در بالای جدول از این قاعده مستثنی نیست.

کلانتری گفت:بازیکنانم شرایط جدول را درک میکنند و نکات فنی و روحی روانی را در طول هفته به آنها انتقال داده ایم و مطمئنا این بازی برای ما حائز اهمیت خواهد بود ولی مثل بقیه بازیها سه امتیاز دارد و ما تنها با هدف کسب سه امتیاز به اهواز سفر خواهیم کرد.

وی در خصوص تیم حریف بیان داشت:تیم استقلال خوزستان در حملات بسیار تیم خوبی می باشد و خصوصا اینکه در اهواز و شرایط آب و هوایی خاص آن شهر در ابتدای تابستان کار را برای هر تیمی دشوار خواهد کرد ولی ما برای باقی ماندن در صف مدعیان قطعا به برد نیاز داریم و انشالله با همت بازیکنان و کادر فنی دست پر از اهواز باز خواهیم گشت.

کلانتری ادامه داد:امیدوارم هر چه به پایان مسابقات نزدیکتر می شویم شاهد داوری با کیفیت تر و فوتبال پاک باشیم و انشالله هر تیمی که مستحق صعود می باشد بصورت شایسته به لیگ برتر صعود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان