//
کدخبر: ۳۱۳۴۰۸ //
اختصاصی/گودرز داوودی؛

دیدار برابر گل ریحان سخت ترین دیدار فصل ما بود

دروازه بان قشقایی شیراز گفت:دیدار برابر گل ریحان البرز یکی از سخت ترین دیدارهای ما بود.

دیدار برابر گل ریحان سخت ترین دیدار فصل ما بود
به گزارش فرتاک نیوز،

گودرز داوودی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون دیدار با گل ریحان البرز اظهار داشت:برخلاف پشی بینی ها باز‌ی برابر گل ریحان یکی از سخت ترین دیدار های فصل ما شد چون این تیم به خاطر حرف و حدیث هایی که راجب دیدار قبلی این تیم شده بود برای اعاده حیثیت پای به میدان گذاشته بود.

وی افزود: تیم ما مثل همیشه قلدر و با غیرت ظاهر شد،چون می خواستیم به روند صعودی که در نیم فصل داشتیم ادامه بدهیم که همینجور شد و خدارو شکر از ۴ بازی اخر ۹ امتیاز کسب کردیم و از منطقه خطر فاصله گرفتیم و تلاش می کنیم  به رتبه تک رقمی نزدیک تر شویم.

دروازه بان قشقایی شیراز اظهار داشت: خودمم خدارو شکر دیروز موفق شدم یکی از بهترین بازی ها فصل و انجام بدم و سهم کوچیکی تو‌ برتری تیمم داشته باشم تا نیم فصل موفقی در تیم خوب قشقایی داشته باشم.

وی خاطر نشان کرد:جا داره از مدیر عامل تیم جناب دکتر نجف پور و اقای هرمزی سر مربی تیم و هوادارانمان در ایل بزرگ قشقایی تشکر کنم که از روز اول حامی من بودند و با تمام وجود حمایتم کردند و همچنین از تمامی هم تیمی های عزیزم که رفاقت در تیم  را برخلاف سایر تیم ها به معنای واقعی اجرا می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان