//
کدخبر: ۳۱۳۳۵۷ //

سرمربی فجر شهید سپاسی:به داوری در این دیدار اعتراض خواهیم کرد

کلانتری گفت:داور متاسفانه در این دیدار یک موقعیت صد درصدی را از ما گرفت.

سرمربی فجر شهید سپاسی:به داوری در این دیدار اعتراض خواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی  بعد از بازی خیبر خرم اباد در جمع خبرنگاران گفت:خداروشکر که در این بازی سخت و با تمام اتفاقاتی که در طول هفته در خصوص محرومیت ها گریبان ما را گرفت توانستیم به لطف خداوند متعال و تلاش بازیکنان با امتیاز خرم اباد را ترک کنیم.

کلانتری گفت:در نیمه اول کنترل بازی را در دست داشتیم و به جز در یک صحنه موقعیتی به حریف ندادیم .تیم حریف  هم در دفاع تیمی منظم بود و اصول دفاعی را به خوبی رعایت می‌کرد ولی ما می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم که متاسفانه کم دقت عمل کردیم و یک موقعیت صد در صد ما نیز توسط کمک داور افساید اعلام شد.

کلانتری ادامه داد:در نیمه دوم با تمرکز بهتر وارد زمین شدیم و با تغییری که انجام دادیم به بازی سرعت دادیم و از فضاهای به وجود آمده استفاده کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.تیم حریف نیز در نیمه دوم به سانتر از جناحین رو اورده بود که دروازه بان تیم ما بسیار عالی عمل کرد.

سرمربی فجر شهید سپاسی بیان داشت:بازی خارج از خانه بود و هر چند هدف ما کسب سه امتیاز بود و می توانستیم به آن دست یابیم ولی کسب این یک امتیاز نیز برای تیم ما با توجه به نتایج دیگر بازیها خوب بود.

کلانتری در انتها در خصوص داوری گفت:متاسفانه در دقایق پایانی نیمه اول کمک داور و در شرایطی که مهاجم ما یک متر عقب تر بود به اشتباه موقعیت صد در صد ما را افساید اعلام کرد که می بایست  به کمیته محترم داوران بصورت مکتوب و مستند اعتراض کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان