//
کدخبر: ۳۱۳۰۷۰ //

رئال مادرید قبل از آنچلوتی دنبال چه کسی بود؟

رئال مادرید قبل از انتصاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید، برای توافق با ژوزه مورینیو اقدام کرده است.

 رئال مادرید قبل از آنچلوتی دنبال چه کسی بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 ژوزه مورینیو در اواخر فصل و بعد از عدم کسب نتایج مورد نظر با تاتنهام از این تیم جدا شد. اما دوران دوری این سرمربی باتجربه و پرتغالی از فوتبال خیلی طول نکشید و ژوزه مورینیو خیلی زود و پیش از اتمام فصل با رم ایتالیا برای سال جدید به توافق رسید. اما نشریه تلگراف مدعی شد ژوزه مورینیو چند روز قبل از رئال مادرید هم پیشنهاد داشته که البته خیلی زود این پیشنهاد را رد کرده است.

حدود دو هفته قبل بود که شایعات در مورد زین الدین زیدان به حقیقت پیوست و این سرمربی فرانسوی اعلام کرد دیگر فصل بعد در رئال مادرید فعالیت نخواهد کرد. فلورنتینو پرز که رابطه بسیار خوبی با ژوزه مورینیو دارد، خیلی زود با این سرمربی پرتغابس تماس گرفته و برای انتقال او به رئال مادرید وارد عمل شد. اما مورینیو به پرز اعلام کرد قراردادی سه ساله با رم بسته، به این تیم تعهد داشته و قصد دارد ماجراجویی جدیدی را در فوتبال ایتالیا دنبال بکند. رئال مادرید نیز به دنبال دیگر سرمربی سابق خود رفته و با کارلو آنچلوتی به توافق رسید.

البته به نظر می رسد ژوزه مورینیو در انتخاب تیم جدید خود کمی عجله کرده است. به جز رئال مادرید، اینتر نیز چندی قبل با آنتونیو کونته فصخ قرارداد کرد و اگر این سرمربی پرتغالی بیکار بود، امکان داشت برای توافق با او وارد عمل شود. اما ژوزه مورینیو پیش از اتمام فصل و خیلی زود به پیشنهاد رم پاسخ مثبت داد و حالا از ابتدای فصل جدید شاهد حضور او روی نیمکت جالوروسی خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان